تور ارزان مالزی: قیمت تور مالزی در 1401 ، تور لحظه آخری مالزی

به گزارش وبلاگ مجله پریها، با داشتن لیستی از هزینه های سفر می توان برنامه ریزی دقیق تری را برای داشتن یک سفر عالی انجام داد. از آنجا که کشور مالزی جز پرطرفدارترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان به شمار می رود در مطلب قیمت تور مالزی تمام هزینه های سفر به این کشور از قیمت رزرو بلیط و هتل گرفته تا هزینه های حمل و نقل عمومی و حتی وعده های غذایی را با جزییات مورد آنالیز قرار می دهیم. بدین ترتیب می توانید کاملاً حساب شده برای خرید تور مالزی اقدام کنید.

تور ارزان مالزی: قیمت تور مالزی در 1401 ، تور لحظه آخری مالزی

با تور ارزان مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

گردشگران ایرانی برای سفر به مالزی احتیاجی به دریافت ویزا ندارند از این رو در صورت وجود ظرفیت در پروازها می توان حتی یک یا دو روز مانده به سفر نیز برای رزرو تور مالزی اقدام کرد. در صورتیکه که نمی دانید برای سفر به این کشور به چه میزان بودجه احتیاج دارید مطالعه مطلب قیمت مشاوره لازم را در این خصوص ارائه می دهد.

قیمت بلیط هواپیما مالزی

قیمت بلیط هواپیما به مقصد مالزی به نوع ایرلاین و زمانی که برای سفر انتخاب می کنید بستگی دارد. شرکت های هواپیمایی مانند قطری، امارات، عمان ایر و ایر اسیا از ایرلاین هایی هستند در جهت تهران به کوالالامپور فعال بوده و خدمات خود را ارائه می دهند. البته نکته بسیار مهم اینکه در حال حاضر به علت وجود محدودیت های کرونایی امکان سفر توریستی به کشور مالزی وجود ندارد از این رو نمی توان قیمت دقیقی را برای بلیط هواپیما در نظر گرفت. در صورت باز شدن مرزهای توریستی مالزی قیمت ها معین شده و به وسیله همین صفحه اعلام می گردد.

هزینه رزرو هتل در مالزی

هتل بیشترین بودجه قیمت تور مالزی را به خود اختصاص می دهد. تمامی مقاصد گردشگری در مالزی از شهر کوالالامپور گرفته تا جزایر لنکاوی و پنانگ با انواع هتل های 3 تا 5 ستاره از مسافران پذیرایی می نمایند؛ بنابراین گردشگران این امکان را دارند که با توجه به بودجه ای که برای سفر در نظر گرفته اند هتل مورد نظر خود را انتخاب نمایند. نکته مثبت دیگر اینکه هر چند هتل بیشترین بودجه سفر را از آن خود نموده اما در مجموع هتل های مالزی گران نبوده و حتی اقامت در هتل های 5 ستاره نیز برای مسافران بسیار ارزان تمام می گردد.

هزینه حمل و نقل عمومی در مالزی

مترو، اتوبوس، تاکسی و اجاره ماشین 4 انتخاب پیش روی مسافران برای حمل و نقل در مالزی هستند. بی شک تاکسی و اجاره خودرو بیشترین هزینه و مترو و اتوبوس کمترین هزینه را به خود اختصاص می دهند؛ بنابراین در این زمینه نیز دست مسافران باز بوده و می توانند با توجه به بودجه ای که برای سفر در نظر گرفته اند یکی از وسایل حمل و نقل عمومی را برای گشت و گذار در مالزی انتخاب نمایند. هزینه بلیط مترو و اتوبوس برای تک سفر 2.50 رینگیت است، هزینه ورودی تاکسی 3 رینگیت و در ازای هر یک کیلومتر 2 می باشد. در صورت کرایه ماشین نیز بایستی برای هر لیتر بنزین 2.19 رینگیت بپردازید.

هزینه غذا در مالزی

در آنالیز قیمت تور مالزی به هزینه غذا در این کشور می رسیم. بی شک گردشگران بایستی بخشی از هزینه را برای خورد و خوراک روزانه در نظر گیرند. خوشبختانه کشور مالزی به علت پایین بودن قیمت غذاها بهشتی خوش طعم و عطر برای گردشگران به شمار می رود. شما می توانید بر حسب سلیقه یکی از رستوران های لوکس یا حتی غرفه های غذای خیابانی را برای صرف غذای روزانه انتخاب نمایند. قیمت یک وعده غذا در رستوران های ارزان قیمت مالزی حدود 10 رینگیت و در رستوران های خوب 60 رینگیت است.

هزینه تفریحات در مالزی

کوالالامپور شهر تفریحات مهیج و تمام نشدنی ست از سرزمین آسمانی گنتینگ با تله کابین و شهربازی گرفته تا انواع پارک ها و رستوران های مجذوب کننده همه و همه گردشگران را به سوی این شهر جذب می نمایند. واحد پول مالزی رینگیت است و با توجه به هزینه های پایین تفریحات در مالزی گردشگران می توانند با صرف کمترین هزینه حسابی خوش بگذرانند. البته از قلم نیاندازید که جهت پرداخت هزینه ورودیه ها و غیره حتما به همراه اسکناس پول خورد هم همراه داشته باشید. شما می توانید دلار یا یورو خود را به وسیله صرافی های کوالالامپور به رینگیت تبدیل کنید.

ارزانترین تور مالزی

چگونه می توان قیمت تور مالزی را کاهش داده و بلیط و هتل را در ارزانترین حالت ممکن خریداری کرد؟ در ادامه به این سوال پاسخ می دهیم. برای خرید ارزان تور مالزی بایستی به چند نکته ساده توجه کنید: نکته اول اینکه به جای فصل پیک سفر فصل های کم گردشگرتر را انتخاب کنید. بعلاوه می توانید به پروازهای آخر هفته پروازهای وسط هفته را رزرو کنید. رزرو تورهای لحظه آخری نیز از دیگر ترفندهای خرید ارزان تور مالزی است.

تور لحظه آخری مالزی

همانطور که در ابتدای مطلب ذکر شد گردشگران ایرانی برای ورود به کشور مالزی احتیاجی به دریافت ویزا ندارند؛ بنابراین شما می توانید چمدان هایتان را آماده نموده و در لحظه آخر تور مالزی را با مناسب ترین قیمت بخرید. به طور معمول در صورتی که چند روز به سفر مانده و هنوز ظرفیت پروازها تکمیل نشده باشد، قیمت تور پایین آمده و مسافران می توانند هزینه کمتری را برای خرید تور بپردارند. برای اطلاع از قیمت های تور لحظه آخری مالزی می توانید با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید

منبع: ستاره ونک
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2045

به "تور ارزان مالزی: قیمت تور مالزی در 1401 ، تور لحظه آخری مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مالزی: قیمت تور مالزی در 1401 ، تور لحظه آخری مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید