فولکس واگن از تمام مسابقات استعفا داد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، فولکس واکن می گوید در حال تجمیع نقاط قوت خود برای حضور همه جانبه در عصر حمل ونقل الکتریکی بوده و به همین خاطر تمامی فعالیت های موتور اسپرت خود را سرانجام داده و بخش موتور اسپرت را نیز حذف می نماید.

فولکس واگن از تمام مسابقات استعفا داد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پدال، قطعاً این خبر خوشی برای هواداران فولکس واگن نیست اما این کمپانی گفته که 169 کارمند بخش موتور اسپرت در ماه های آینده به سایر بخش ها منتقل خواهند شد. دکتر فرانک ولش عضو هیئت مدیره فولکس واگن کوشش داشته کمی از تلخی این خبر بکاهد و گفته است:

تجربه فنی عمیقی که کارکنان موتور اسپورت دارند به همراه دانش به دست آمده از پروژه ID.R همچنان در اختیار فولکس واگن خواهد بود و به ما یاری خواهد نمود تا محصولات کاراتری از خانواده ID. را فراوری کنیم.

فولکس واگن همچنین اظهار داشته فراوری پولو GTI R5 را در انتها امسال میلادی سرانجام خواهد داد ولی تأمین بلندمدت قطعات یدکی این خودرو و گلف GTI TCR ادامه خواهد داشت بنابراین مالکان خواهند توانست تا آینده نزدیک به مسابقه با خودروهای خود ادامه دهند.

البته که خبر خروج فولکس واگن از تمامی موتور اسپرت تلخ است مخصوصاً اینکه ژرمن ها تاریخچه ای درخشان در موتور اسپرت دارند که از جمله آن ها می توان به سه پیروزی در رالی داکار با توارگ، چهار پیروزی در مسابقات قهرمانی رالی دنیا با پولو R WRC، دو عنوان قهرمانی در مسابقات TCR با گلف GTI و سه عنوان پیروزی رالی کراس دنیای با پولو اشاره نمود.

همچنین به نظر می رسد حذف بخش موتور اسپرت فولکس واگن به معنی سرانجام پروژه ID.R است. این خودروی الکتریکی پرفورمنس چندین رکورد مهم در پیست ها و رویدادهای مهم از جمله نوربرگ رینگ و پایکس پیک بر جای گذاشته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1385

به "فولکس واگن از تمام مسابقات استعفا داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولکس واگن از تمام مسابقات استعفا داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید