عملکرد درخشان بیرانوند در آمارهای منتخب هفته AFC

به گزارش وبلاگ مجله پریها، سایت AFC آمارهای منتخب هفته را در لیگ قهرمانان آسیا برشمرد که آمار کلین شیت های علیرضا بیرانوند نیز در بین آن واقع شده است.

عملکرد درخشان بیرانوند در آمارهای منتخب هفته AFC

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت AFC، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به سرانجام رسید و تیم های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی معرفی شدند.

سایت AFC همان طور که بعد از سرانجام مرحله گروهی اعلام نموده بود، بار دیگر آمارهای منتخب این فصل لیگ قهرمانان آسیا را گفت.

در این مرحله رکوردها و آمارهایی ثبت شد که یکی از آن مربوط به علیرضا بیرانوند است. 384 دقیقه است که علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گلی را دریافت ننموده است. او توانسته پنج کلین شیت در شش بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به ثبت برساند.

همچنین دیگر آمارهای جالب توجه در رقابت های سال جاری لیگ قهرمانان آسیا به توضیح زیر است:

1. الدحیل اولین تیم بعد از کاشیما در سال 2010 است که توانست با شش برد از شش بازی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

2. چونبوک موتورز با فزونی 3 بر صفر برابر کیچه تعداد گل هایش را در این فصل به عدد 22 رساند تا بهترین آمار را از نظر خط حمله در اختیار داشته باشد.

3. دژان دامیانوویچ پیروز شد در جریان فزونی یک بر صفر سوون سامسونگ برابر کاشیما سی و دومین گل خود را در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر برساند تا فقط چهار گل کمتر از صدرنشین یعنی لی دونگ گوک داشته باشد.

4. لوکوموتیو در جریان بازی با ذوب آهن 51 سانتر روی دروازه حریف داشت و نتوانست ثمری از این سانترها برابر نماینده ایران بگیرد.

5. پنج تیم الاهلی، العین، استقلال، گوانجو و الدحیل تیم هایی بودند که بدون باخت به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند.

6. براندون اونیل در جریان بازی آخر سیدنی برابر شانگهای 125 بار پاس داد که بیش از هر بازیکن دیگری در این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا بود.

7. لیم سون یونگ، دویست و هفتاد و یکمین و آخرین گل مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را در جریان بازی چونبوک برابر کیچه وارد دروازه حریف کرد. البته این آمار 32 گل کمتر از آمار سال گذشته است. پارسال 303 گل در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ثبت شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 434

به "عملکرد درخشان بیرانوند در آمارهای منتخب هفته AFC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد درخشان بیرانوند در آمارهای منتخب هفته AFC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید