حمیده عباسعلی به لیسبون اعزام نمی شود، ثبت نام هشت ایرانی

به گزارش وبلاگ مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، نخستین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در سال 2021 طی روزهای اول تا سوم اسفندماه به میزبانی پرتغال در لیسبون برگزار خواهد شد. سایت رسمی ثبت نام این رقابتها باز شده و تا به امروز 145 کاراته کا از 31 کشور برای حضور در این رقابتها ثبت نام کرده اند.

حمیده عباسعلی به لیسبون اعزام نمی شود، ثبت نام هشت ایرانی

از ایران نام هشت کاراته کا به اسامی امیر مهدیزاده، بهمن عسگری، علی اصغر آسیابری، ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، صالح اباذری، سارا بهمنیار و رزیتا علیپور برای حضور در این رقابتها وارد لیست شده است.

غیبت نام حمیده عباسعلی در لیست اعزام این سوال را مطرح کرد که بعد از گذشت بیش از 10 ماه از عمل جراحی و پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، کاراته کایی که قول داده شده بود می تواند در المپیک (مردادماه- 99) به روی تاتامی برود، چرا تا به امروز آماده حضور روی تاتامی نشده است؟

سمانه خوش قدم سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در پاسخ به این سئوال گفت: حمیده برای حضور در مسابقات شرایط لازم را دارد، ولی به دلیل آنکه مدت زمان زیادی از جراحی دوم و شروع تمرینات نگذشته، نمی خواهیم ریسک کرده و او را به مسابقات اعزام کنیم. با تعویق المپیک برنامه های تمرینی عباسعلی هم بر همین اساس تنظیم شده است. او یک آسیب جدی را پشت سر گذاشته و باید طبق برنامه پیش برویم تا همان کاراته کای آماده سال قبل که سراسر انگیزه بود و میل بالایی به پیروزی داشت، به روی تاتامی اعزام کنیم.

بدون شک اعزام عباسعلی که 21 آبان ماه جراحی دوم خود را پشت سر گذاشته، به رقابتهای کاراته وان لیسبون ریسک تجدید آسیب را بالا می برد. سرگروه تیم ملی کاراته بانوان یکی از امیدهای اصلی کسب مدال در بازی های المپیک توکیو است و می بایست برای بازگشت به تاتامی مبارزه کند و با برنامه و مرحله به مرحله پیش برود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1432

به "حمیده عباسعلی به لیسبون اعزام نمی شود، ثبت نام هشت ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمیده عباسعلی به لیسبون اعزام نمی شود، ثبت نام هشت ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید