سهراب بختیاری زاده: بازی با عمان بهترین فرصت برای ارزیابی تیم امید است، با تیم های قدرتمندی همگروه شده ایم

به گزارش وبلاگ مجله پریها، سهراب بختیاری زاده، مربی تیم فوتبال امید کشورمان تأکید کرد که دیدار دوستانه با عمان بهترین فرصت برای آنالیز شرایط تیم و بازیکنان است.

سهراب بختیاری زاده: بازی با عمان بهترین فرصت برای ارزیابی تیم امید است، با تیم های قدرتمندی همگروه شده ایم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سهراب بختیاری زاده در خصوص شروع دور جدید تمرینات تیم فوتبال امید گفت: خوشبختانه اردوی جدید را با برنامه ریزی مناسب شروع نموده ایم و برای حضور در یک مسابقه دوستانه مهم برابر عمان آماده می شویم. شرایط جوی طبیعتا روی تمرینات ما اثرگذار بوده، اما با این وجود هدف اصلی آماده کردن تیم برای بازی روز 29 آبان در مسقط مقابل عمان است.

وی توضیح داد: خوشبختانه این تیم از چند ماه پیش شکل گرفته و ما کوشش می کنیم اعضای تیم هر چند ماه در کنار هم قرار بگیرند و در فرصت های فیفادی مسابقه های دوستانه مهمی را برگزار نمایند. در فاصله باقیمانده تا فروردین و شروع بازی های مقدماتی، مهمترین اتفاق برگزاری همین بازی هاست. خوشبختانه فعلاً بازی عمان هماهنگ شده که مسابقه بسیار مهمی است و بهترین فرصت برای آنالیز شرایط تیم و بازیکنان محسوب می گردد. امیدواریم همچنان این برنامه ها و برگزاری اینگونه مسابقات ادامه داشته باشد. نبود امکانات مشکل بی خاتمه تیم امید + عکس

مربی تیم فوتبال امید در خصوص گروه بندی مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا نیز گفت: ما با تیم های قدرتمندی همگروه شده ایم، به طور کلی گروه آسانی وجود ندارد. نباید تصور کنیم چون بازی ها در تهران برگزار می گردد کار آسانی داریم. این تفکر به هیچ وجه درست نیست. باید با جدیت خودمان را برای این مسابقات آماده کنیم و با قدرت به مرحله نهایی برسیم، چرا که برای رسیدن به اهداف بزرگ باید بزرگ فکر کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 171

به "سهراب بختیاری زاده: بازی با عمان بهترین فرصت برای ارزیابی تیم امید است، با تیم های قدرتمندی همگروه شده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهراب بختیاری زاده: بازی با عمان بهترین فرصت برای ارزیابی تیم امید است، با تیم های قدرتمندی همگروه شده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید