رونق گردشگری پسا کرونا با اجرای طرح های بهداشتی

به گزارش وبلاگ مجله پریها، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، رونق گردشگری پسا کرونا با اجرای طرح های بهداشتی صورت می گیرد.

رونق گردشگری پسا کرونا با اجرای طرح های بهداشتی

داستان چیست؟

کسب وکارها باید برای اطمینان از آمادگی و اجرای دستورالعمل های مشابه، با زنجیره گسترش یافته ارزش خود، به ویژه با کارکنان و تامین نمایندگان همکاری نزدیکتر داشته باشند. در این زمینه، موتور پیشرو در بهبود بخش سفر و گردشگری اعتماد بین گردشگران و کارکنان، مشاغل و تامین نمایندگان و بازدیدنمایندگان و جوامع محلی خواهد بود.

رفتار مسافران درباره سلامتی و بهداشت تغییر یافته و نگرانی در خصوص موارد ذیل افزایش یافته است:

ایمنی

نظرسنجی اخیر نشان داد که در حال حاضر 89 درصد آمریکایی ها نسبت به میکروب ها آگاهی بیشتری دارند و 90 درصد اعلام کردند که به بهداشت دستان خود بیش از قبل اهمیت می دهند. البته بعد از دسترسی واکسن نیز گردشگران احتیاط بیشتری را نسبت به مسائل بهداشتی خواهند داشت و 88 درصد آمریکایی ها اظهار کردند: بعد از این ویروس نیز شستن دست ها را ادامه می دهند. همچنین نتایج تحقیقی نشان می دهد که در همه گیری، گردشگران به دنبال مقاصدی با زیرساخت های دائمی و امکانات پزشکی باکیفیت بالا هستند.

اعتماد

گردشگران قبل و طی سفر با توجه به نگرانی های روزافزون سلامتی و ایمنی، برای کسب اطلاعات دقیق و به موقع به منابع مورد اعتماد مراجعه می نمایند.

نیکولای مالیاروف، مدیرعامل شرکت بین المللی Press Reader (توزیع و انتشار روزنامه دیجیتال) بیان نمود: برای گردشگران دسترسی به اطلاعات باکیفیت اهمیت بیشتری خواهد یافت.

جو ریچاردسون، رئیس و مدیرعامل شرکت Auto Club Group اعلام کرد: ارائه دهندگان خدمات سفر و گردشگری نیز، باید برای تامین آرامش خاطر اطلاعات بیشتری به گردشگران ارائه دهند.

برای مقاصد ایمن اصطلاح بازاریابی دهان به دهان، ارزش بسیاری دارد. 92 درصد افراد بر این باورند که به توصیه های دوستان و خانواده خود نسبت به سایر اشکال تبلیغاتی اعتماد دارند. بازاریابی دهان به دهان نوعی ارائه رایگان از رضایتمندی نسبت به کسب وکار، محصول، خدمات و یا رویداد به صورت شفاهی و مکتوب است.

ترس از گیر افتادن

درباره احتمال شیوع در آینده، گردشگران در کوتاه مدت و میان مدت برای مقصد ایمن نیز احتیاط می نمایند. براساس نظرسنجی یاتا، بیش از 80 درصد از گردشگران به همان اندازه که نگران ابتلا به ویروس در سفر هستند، درباره محدودیت های احتمالی قرنطینه نیز نگرانی دارند. همچنین ممکن است گردشگران به بعضی از مقاصدی که از بیماری کووید- 19 آسیب بیشتری دیده اند، سفر نکند و با نزدیکی به تاریخ شروع سفر درباره نظارت بر تداوم سفر و زیرساخت های بهداشتی در مقصد ابراز نگرانی نمایند و سفر به بعضی از مناطق آسیب دیده از بیماری کرونا را لغو و یا به تعویق بی اندازند.

مشاغل و مقاصد برای اطمینان از ایمنی و بهداشت باید تغییر نمایند و در ذیل موارد تغییر ذکر شده است:

تعریف هنجارهای جدید

با توجه به اهمیت دستورالعمل های استاندارد دنیای برای بازسازی اعتماد گردشگران، این بخش فعالانه و با استفاده از تجربیات گذشته کوشش نموده است تا در صورت لزوم استانداردهای بهداشت و پاکیزگی را از جمله تمیز کردن بیشتر، مراعات اصول بهداشتی و غربالگری سلامت در سطح کلاس دنیای را ارتقا دهد.

مقاصد برای سرگرمی، برنامه ها، کمپین هایی ایجاد نمایند که گردشگران با استفاده از پوشش ماسک اجباری، رعایت فاصله فیزیکی و شستن دست ها، مجبور به مراقبت از دیگران و محیط اطراف خود شوند.

همانطور که مشاغل گردشگری و دنیاگردی هنجارهای جدیدی را تعریف می نمایند، آن ها به مشارکت راهبردی خود ادامه خواهند داد که استانداردهای آن ها و همچنین درک برندهایشان را در سطح بین المللی به عنوان تمیز، ایمن و سازگار با پروتکل های شناخته شده ارتقا می دهد. بسیاری از مقاصد، در کوشش برای رویکردی سازگار و افزایش اعتماد به نفس گردشگران اقدامات سلامتی و بهداشتی و صدور گواهینامه در این زمینه را شروع نموده اند.

اطمینان از بهداشت و ایمنی کارکنان

با توجه به اهمیت بهداشت و ایمنی، کارکنان، به ویژه افرادی که با مشتری در تماس مستقیم هستند، باید آموزش ببینند و برای اتفاقات غیرمنتظره برنامه ریزی کنید.

زمانی که افراد با عدم اطمینان روبرو هستند، برنامه ریزی اضطراری اهمیت زیادی دارد. در حقیقت، در مکان های مختلف سراسر دنیا، سرگذشت گردشگران باعث اضطراب افراد می گردد. گردشگران زمانی اطمینان پیدا خواهند کرد که در موارد اضطراری بتوانند به مبدا بازگردند. آنان باید توانایی های برنامه ریزی اضطراری خود را افزایش دهند و این اطمینان را ایجاد نمایند که برای گردشگران، بیمه مسافرتی پزشکی و بازگشت به کشور امکان پذیر است.

گسترش در دنیا

در عصر جدید، بهداشت و سلامتی در بازاریابی دهان به دهان، همچنان به عنوان موضوع مهم بخش سفر و دنیاگردی مطرح خواهد بود. کسب وکارها هنگام اجرای برنامه ضدعفونی کردن یا افزایش اقدامات بهداشتی و سلامتی باید آگاهی از این موارد را برای اطمینان اولین گردشگران در پساکرونا ایجاد نمایند تا آنان این مقاصد امن و ارائه دهندگان آن را به دیگران معرفی نمایند. برای تایید اینکه دستورالعمل های جدید بی فایده نیستند و تاثیر قابل توجهی دارند، بازخورد، توصیف ها و توصیه های گردشگران حیاتی خواهند بود.

مقصد را آماده کنید

مسافران همچنان که نسبت به ازدحام جمعیت احتیاط می نمایند، به دنبال مناطق جدید برای تعطیلات هستند و مقاصد ثانویه، ثالث و روستایی و کوچکتر محبوبیت بیشتری پیدا خواهند کرد. بااین حال، برای محافظت از جوامع محلی و اطمینان از ایمنی مسافران به آمادگی سریع مقصد احتیاج دارد. در واقع، مقاصد در صورت امکان، باید دستورالعمل های قوی بهداشتی، همکاری با بخش خصوصی محلی و تقویت زیرساخت های بهداشتی را ارائه نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1486

به "رونق گردشگری پسا کرونا با اجرای طرح های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق گردشگری پسا کرونا با اجرای طرح های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید