دانشجوی دانشگاه امیرکبیر پژوهشگر برتر جشنواره سرانجام نامه ها شد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان پژوهشگر برتر از سوی جشنواره سرانجام نامه های برتر ایران (جایزه ویژه پرفسور حسابی) معرفی گردید.

دانشجوی دانشگاه امیرکبیر پژوهشگر برتر جشنواره سرانجام نامه ها شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، نیما شریفی صادقی، دانشجوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای اثر تشخیص بیماری های خودایمنی و مغز و اعصاب با استفاده از شبکه عمیق و ترکیب مکانیزم های هوشمند تشخیص بیماری، تداخل دارویی در تشخیص بالینی در سومین جشنواره سرانجام نامه های برتر ایران (جایزه ویژه پرفسور حسابی) به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب و معرفی گردید.

جشنواره سرانجام نامه های برتر ایران (جایزه ویژه پرفسور حسابی) در تمامی رشته های دانشگاهی اقدام به آنالیز و درجه بندی سرانجام نامه ها، پروپزال ها، طرح های پژوهشی، مقالات علمی، کتاب های علمی و دیگر تألیفات علمی می نماید.

هدفمندسازی تحقیقات و پژوهش های علمی انجام گرفته در دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی ایران از قبیل سرانجام نامه ها، مقالات، کتاب ها، طرح های پژوهشی و پژوهش های عملی از اهداف برگزاری این جشنواره است. این جشنواره در انتهای هر ترم تحصیلی دانشگاهی با حمایت طیف وسیعی از دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کشور برگزار می گردد.

همچنین این دانشجو در سومین جشنواره جایزه ویژه خیام و نخستین جشنواره بین المللی تألیفات برتر که به عنوان یکی از برترین جشنواره های ملی و بین المللی در حوزه تألیفات دانشگاهی, مقالات و پژوهش های برتر است حائز کسب رتبه برتر شده و نیز به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب و معرفی گردیده است.

4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1244

به "دانشجوی دانشگاه امیرکبیر پژوهشگر برتر جشنواره سرانجام نامه ها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجوی دانشگاه امیرکبیر پژوهشگر برتر جشنواره سرانجام نامه ها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید