تور چین ارزان: خطوط هواپیمایی هنگ کنگ، دقیق ترین خطوط هوایی آسیا

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خطوط هواپیمایی هنگ کنگ دقیق ترین خطوط هوایی در آسیا را به خود اختصاص داده است.

تور چین ارزان: خطوط هواپیمایی هنگ کنگ، دقیق ترین خطوط هوایی آسیا

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

شرکت هواپیمایی هنگ کنگ به رتبه 88.33٪ OTP رسید و رشد چشمگیری در مقایسه با رتبه 74.46٪ در سال 2016 داشت.

هنگ کنگ خاطرنشان کرد شرکت هواپیمایی هنگ کنگ به دلیل فعالیت ماهرانه خود، به وسیله شرکت هواپیمایی مسافرتی بریتانیا به عنوان ماهرانه ترین شرکت هواپیمایی آسیا و دومین رتبه دنیای در سال 2017 را کسب نموده است.

OAG آخرین اطلاعات مربوط به خطوط هوایی را بر اساس اطلاعات سالانه سال 2017 ارائه می دهد، خطوط هوایی هنگ کنگ به رتبه 88.33٪ OTP دست یافته که در مقایسه با 74.46٪ در سال 2016 افزایش یافته است.

هواپیمایی هنگ کنگ یکی از شلوغ ترین هاب های هوایی در دنیا است. برای حفظ بهره وری عملیاتی و کوشش برای ارتقاء رجحان OTP، خطوط هوایی هنگ کنگ همواره در پی راه هایی برای بهبود زمان دقیق پرواز است.

در اواخر سال 2015 سالن اجتماعات 105000 مترمربعی در 5 طبقه در فرودگاه بین المللی هنگ کنگ افتتاح شد. در حال حاضر، بیش از 99٪ پروازهای شرکت هواپیمایی هنگ کنگ به خارج از هنگ کنگ می رود و به عنوان یکی از عوامل مهم در بهبود OTP است.

اطلاعات پرواز با طرف های ذینفع به موقع مدیریت می شوند و این باعث شده است که شرکت هواپیمایی هنگ کنگ به عنوان دقیق ترین شرکت هواپیمایی معرفی گردد.

علاوه بر این، خطوط هوایی هنگ کنگ یک گروه کاری برای نظارت دقیق بر OTP اختصاص داده است. در صورت تأخیر، دلیل تأخیر را به صورت ریشه ای تحلیل می نمایند. پس از آن، این امر به شرکت هواپیمایی اجازه می دهد فرایندهای جدیدی را اجرا کند که از وقوع تأخیرهای مشابه جلوگیری می نماید.

خطوط هوایی هنگ کنگ همچنان متعهد شده است که زمان پرواز خود را روز به روز بهبود بخشد تا مطمئن گردد مسافران به صورت دقیق به قصد خود می رسند.

خطوط هوایی هنگ کنگ مطمئن است که چنین اقداماتی باعث افزایش بهره وری عملیاتی خود خواهد شد و به نوبه خود به مشتریان سود بیشتری می رساند.

منبع: کجارو / traveldailynews.asia
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2097

به "تور چین ارزان: خطوط هواپیمایی هنگ کنگ، دقیق ترین خطوط هوایی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: خطوط هواپیمایی هنگ کنگ، دقیق ترین خطوط هوایی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید