خروج خودروهای بالای 2500 سی سی از منطقه اروند آزاد شد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، همانطور که می دانید خودروهای دارای پلاک اروندی به هیچ عنوان بدون دریافت مرخصی و مجوز در سایر استان های کشور اجازه تردد ندارند و در صورت مشاهده پلیس با رانندگان این خودروها برخورد قانونی خواهد نمود.

خروج خودروهای بالای 2500 سی سی از منطقه اروند آزاد شد

با این حال، سرپرست اداره کل گمرک خرمشهر اعلام نموده است:

پیرو در خواست ها و پیگیری های مکرر مالکان خودروی اروندی با حجم بالای 2500 سی سی خروج این خودرو ها آزاد شد.

حسن غیبی، با اعلام این خبر گفت: مالکان خودرو ها می توانند از امروز دوم مرداد ماه جاری، برای اخذ مرخصی به گمرک خرمشهر مراجعه نموده و با طی مراحل لازم از این مرخصی بر اساس قانون بهره مند شوند.

وی ادامه داد: پیش از این، خروج خودرو های بالای 2500 سی سی دارای پلاک اروند، از محدوده قانونی منطقه آزاد اروند ممنوع بود.

سرپرست گمرک خرمشهر گفت: امکان دریافت مرخصی خودرو های اروندی در سال مجموعاً دو ماه است که شرایط استفاده از آن، در دو نوبت یک ماهه امکان پذیر خواهد بود و باید بین این دو نوبت مرخصی، فاصله ای یک ماهه وجود داشته باشد.

غیبی اعلام کرد: دریافت نمایندگان مرخصی می توانند با مراجعه به سایت tkgkh.ir و بدون احتیاج به حضور فیزیکی تشریفات گمرکی را انجام دهند و تنها در آخرین مرحله برای اخذ پته عبور الکترونیکی و به منظور نصب پلاک گذر موقت به گمرک خرمشهر و پلیس راهور مراجعه نموده و مجموع عملیات فوق صرفا در یک روز و در یک مکان، انجام می گردد.

مالکان خودروهای اروندی باید از آوردن همراه برای دریافت پلاک موقت خودداری و با در دست داشتن مدارک کامل خودرو از مراجعات بعدی خود جلوگیری نمایند.

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2110

به "خروج خودروهای بالای 2500 سی سی از منطقه اروند آزاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج خودروهای بالای 2500 سی سی از منطقه اروند آزاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید