خبرنگاران بیش از 120 مربی در رشته فوتبال زنجان فعالیت دارند

به گزارش وبلاگ مجله پریها، زنجان - خبرنگاران - دبیر هیات فوتبال استان زنجان گفت: در حال حاضر بیش از 120 مربی زن و مرد در این ورزش زنجان فعال هستند که زمینه و بستر را برای رشد و پیشرفت این رشته ورزشی هموار کرده اند.

خبرنگاران بیش از 120 مربی در رشته فوتبال زنجان فعالیت دارند

مهدی ناصحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، افزود: 6 نفر از این مربیان دارای کارت مربیگری درجه A آسیا، 15 نفر B آسیا و مابقی قریب 100 نفر مربی درجه C هستند که در رشد و توسعه این رشته ورزشی زنجان بسیار تاثیرگذارند.

وی گفت: در حال حاضر ورزش فوتبال در شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره، طارم، ایجرود، ماهنشان، سلطانیه و خدابنده، فعال است که این نشان از علاقه مندی شمار زیادی از افراد به این رشته ورزشی است.

ناصحی شرح داد: حضور فریدون اصفهانیان (رییس هیات فوتبال استان زنجان) به عنوان رییس کمیته داوران در فدراسیون باعث شده است تا داوری فوتبال این استان از رشد بسیار خوبی برخوردار باشد.

دبیر هیات فوتبال استان زنجان به موضوع برگزاری مجمع انتخابات این رشته ورزشی زنجان اشاره کرد و گفت: این مجمع انتخاباتی با برنامه ریزی اجرا شده از سوی هیات، قرار است 22 آذر ماه سالجاری در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شود.

ناصحی افزود: طبق اساسنامه فدراسیون به مدت یک هفته فرصت ثبت نام داده شد که در این مدت نیز تعداد 9 نفر از علاقه مندان برای به دست دریافت سکان هدایت هیات فوتبال زنجان ثبت نام به عمل آوردند که مدارک آنان به منظور استعلام و دریافت تائیدیه به فدراسیون ارسال شده است.

وی یادآور شد: هیات فوتبال زنجان قبل از ارسال مدارک به فدراسیون، کمیته سه نفره ای را متشکل از کننده حقوقی هیات، دبیر هیات و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، تشکیل داد تا مدارک و شرایط ثبت نام کنندگان از لحاظ فنی مورد بررسی و تائید قرار گیرد.

ناصحی گفت: فدراسیون فوتبال شرایط سنی گذاشته است که با توجه به این امر، افراد 35 تا 70 سال می توانستند در انتخابات شرکت کنند و در واقع حرفی از بازنشسته نبودن به میان نیامده است و به همین خاطر نیز در بین ثبت نام کنندگان 2 نفر بازنشسته نیز وجود دارد.

به گزارش خبرنگاران، در حال حاضر فریدون اصفهانیان ریاست هیات فوتبال استان زنجان را بر عهده دارد که در این دوره از انتخابات نیز شرکت کرده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1316

به "خبرنگاران بیش از 120 مربی در رشته فوتبال زنجان فعالیت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از 120 مربی در رشته فوتبال زنجان فعالیت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید