حمایت منچستریونایتد از سولسشایر با برنامه ای برای خرید 80 میلیون پوندی

به گزارش وبلاگ مجله پریها، باشگاه منچستریونایتد میخواهد از اولگنار سولسشایر، سرمربی نروژی خود با خرید یک هافبک انگلیسی حمایت کند.

حمایت منچستریونایتد از سولسشایر با برنامه ای برای خرید 80 میلیون پوندی

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، طبق ادعای سایت گل، مدیران باشگاه منچستریونایتد قصد دارند از اولگنار سولسشایر که در روزهای اخیر به خاطر کسب نتایج ضعیف با این تیم تحت فشار است، حمایت نمایند و به این منظور قصد دارند در ماه ژانویه با 80 میلیون پوند اقدام به جذب دکلان رایس از وستهام نمایند. طبق این گزارش، این هافبک 20 ساله هدف اول منچستریونایتد در فصل نقل وانتقالات زمستانی پیش رو است.

منچستریونایتد پس از اینکه آندر هررا و مروان فلینی را از دست داد، در به خدمت دریافت جایگزینی برای آنها به منظور تقویت خط میانی اش ناموفق بود و تنها دنیل جیمز را به پست بال جذب و هری مگوایر و آرون وان بیساکا را به خط دفاعش اضافه نمود. در سوی دیگر پل پوگبا، گرانقیمت ترین خرید باشگاه منچستریونایتد که در حال حاضر مصدوم است و انتظار می رود تا یک ماه دیگر دور از میادین باشد، مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است و جدایی وی در خاتمه فصل از جمع شیاطین سرخ احتمال دارد.

نمانیا ماتیچ هم قراردادش در خاتمه فصل جاری با منچستریونایتد به خاتمه می رسد و احتمالاً از این تیم جدا می گردد، به همین خاطر مدیران این باشگاه انگلیسی اولویت خود را جذب یک هافبک می دانند و دکلان رایس هدف اصلی آنها برای نقل وانتقالات زمستانی است. مدیران منچستر که قصد حمایت از سولسشایر را دارند، پیش از این در پی جذب هافبک انگلیسی وستهام در تابستان آینده بودند اما حالا قصد دارند برنامه خود برای جذب این بازیکن را به ماه ژانویه موکول نمایند.

دکلان رایس 20 ساله که تا سال 2024 با وستهام قرارداد دارد، 5 بازی ملی هم در کارنامه اش با پیراهن سه شیر دیده می گردد. او فصل گذشته در 38 بازی برای چکش ها به میدان رفت و 2 گل هم به ثمر رساند. رایس این فصل هم در 8 بازی لیگ رجحان برای تیم تحت راهنمایی مانوئل پیگیرینی به میدان رفته و عملکردش نظرها را به خود جلب نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 533

به "حمایت منچستریونایتد از سولسشایر با برنامه ای برای خرید 80 میلیون پوندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت منچستریونایتد از سولسشایر با برنامه ای برای خرید 80 میلیون پوندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید