جورجینیو: اینکه مرا پسر ساری صدا می زدند به شدت عصبانی ام می کرد!، برای منتقدانم فقط یک جمله دارم که بگویم

به گزارش وبلاگ مجله پریها، هافبک ایتالیایی تیم فوتبال چلسی می گوید که از شائبه های بی اساسی که درباره رابطه او و سرمربی سابقش در این تیم و ناپولی شکل گرفته بود، عصبانی شده است.

جورجینیو: اینکه مرا پسر ساری صدا می زدند به شدت عصبانی ام می کرد!، برای منتقدانم فقط یک جمله دارم که بگویم

به گزارش خبرنگاران، برای جورجینیو فصل 21-2020 فصلی رؤیایی شد که رهاوردش برای او کسب مهمترین افتخارات باشگاهی و ملی در قاره سبز یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا به همراه چلسی و جام ملت های اروپا بود اما شاید پاسخ دادن به منتقدانی که در بدو ورودش به چلسی برای او حرف و حدیث هایی ساخته بودند از هر چیز دیگری شیرین تر بود.

جورجینیو در بدو وردش به چلسی در فصل 18-2017 که مدتی کوتاهی پس از انتصاب مائوریتزیو ساری به اسم سرمربی این تیم بود، عملکرد ضعیفی داشت. با این حال ساری او را نیمکت نشین نکرد و همچنان به او اعتماد نشان داد. این مسئله سبب شد که خیلی ها آغاز به انتقاد از جورجینیو نمایند و تنها علت حضور او در ترکیب اصلی چلسی را رابطه خوبش با ساری اسم نمایند. نقدها از جورجینیو ادامه داشت تا اینکه در نهایت در انتها همان فصل او و ساری در کنار یکدیگر پیروز به فتح لیگ اروپا شدند. ساری در انتها آن فصل از چلسی رفت و به یوونتوس پیوست اما جورجینیو ماند و به پیشرفت خود ادامه داد تا اینکه فصل گذشته به یکی از کلیدی ترین مهره های چلسی برای فتح لیگ قهرمانان اروپا و یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی ایتالیا در راستا فتح یورو 2020 تبدیل شد. این افتخارات برترین بهانه برای جورجینیو بود که به منتقدانش پاسخ دهد به خصوص به آنهایی که به او پسر ساری لقب دادند.

جورجینیو در این باره به سایت پلیرزتریبون گفت: آغاز من در چلسی سبب شد که بیشتر دلم برای ناپولی تنگ گردد. همه ما یادمان هست که آنها (منتقدان) درباره من چه می گفتند. می گفتند خیلی کُند هستم، خیلی ضعیفم، پسر مائوریتزیو ساری ام که این یکی بیشتر از هر چیزی مرا عصبانی می کرد اما گوش کنید. آنها واقعا مرا دست کم گرفتند. می دانید، من در اولین فصل حضورم در هر باشگاهی فراز و نشیب هایی داشته ام. باور نکردنی است اما در تمام تیم هایم همینطور بوده است. به ورونا رفتم و آنجا هیچ کسی مرا نمی خواست. آنها مرا به یک تیم دسته چهارمی قرض دادند. آنجا هم کسی مرا نمی خواست. با این حال به تلاشم ادامه دادم و برای خودم احترام و ارزش کسب کردم. به ورونا برگشتم و ما با هم به سری A صعود کردیم. در سال اولم در ناپولی هم روزهای سختی را سپری کردم تا اینکه ساری آمد و همه چیز عوض شد. چلسی؟ اوه! من به نقدها عادت نموده ام و از آنها به اسم محرکی برای انگیزه دادن به خودم استفاده می کنم. همواره می گفتم یک روز این مردم را شرمسار خواهم کرد و حالا اینجا نشستم در حالی که یک قهرمانی در لیگ اروپا دارم و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان. به همین علت فقط می خواهم یک جمله به منتقدانم بگویم: از شما ممنونم، واقعاً از همه شما ممنونم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1784

به "جورجینیو: اینکه مرا پسر ساری صدا می زدند به شدت عصبانی ام می کرد!، برای منتقدانم فقط یک جمله دارم که بگویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جورجینیو: اینکه مرا پسر ساری صدا می زدند به شدت عصبانی ام می کرد!، برای منتقدانم فقط یک جمله دارم که بگویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید