جوایز جشنواره رهوا به دلیل استقبال دانشجویان افزایش یافت

به گزارش وبلاگ مجله پریها، رئیس دبیرخانه جشنواره رهوا گفت: با توجه به استقبال خوب دانشجویان از این جشنواره دانشجویی، 100 میلیون ریال به جوایز آن افزوده شد که این مبلغ به همه شرکت کنندگان، بدون توجه به امتیاز آنان اختصاص می یابد.

جوایز جشنواره رهوا به دلیل استقبال دانشجویان افزایش یافت

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، سیدمحمود طباطبایی، رییس دبیرخانه جشنواره از افزایش جوایز جشنواره رهوا اطلاع داد و اظهار کرد: در هر یک از 27 رشته جشنواره، سه برنده 4 تا 12 میلیون ریالی طبق نظر هیأت داوران تعیین می شوند؛ افزون بر این، به نام امام هشتم (ع) هشت برنده 7 میلیون ریالی نیز توسط مخاطبان انتخاب خواهند شد که به این ترتیب مجموع برندگان جشنواره به 114 نفر می رسد.

ظیاطبایی با اشاره به اینکه از بهمن ماه 99 تا به امروز بیش از 2 هزار دانشجو از سراسر استان در جشنواره رهوا شرکت نموده اند، پیش بینی کرد با توجه به تنوع رشته ها و موضوعات جشنواره که چالش ها و دغدغه های روز دانشجویان را پوشش می دهد، تعداد شرکت نمایندگان همچنان افزایش یابد.

رییس دبیرخانه جشنواره رهوا اظهار داشت: به دلیل درخواست های مکرر دانشجویانی که تا به امروز پیروز به شرکت در جشنواره نشده اند، تا اطلاع ثانوی امکان ثبت نام فراهم خواهد بود.

وی یادآور شد: شرکت نمایندگان در بخش های آموزشی و پژوهشی جشنواره که بیش از 60 درصد امتیاز رشته موردنظرشان را کسب نمایند، معادل 2 نمره امتیاز برای دروس معارف خود دریافت خواهند کرد.

گفتنی است جشنواره رهوا تا 18 اردیبهشت ماه جاری در پنج قالب ادبی هنری، آموزشی، فناوری، پژوهشی، ایده پردازی و تجربه نگاری با 27 رشته متنوع ویژه دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی استان خراسان رضوی و دانش آموختگانی که یک سال از اتمام تحصیلشان می گذرد، در حال برگزاری است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت www.rahvaa.ir مراجعه یا با دبیرخانه جشنواره به شماره های 05137123985، 05138451527 و 09157583604 تماس بگیرند. / ز. ش

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1625

به "جوایز جشنواره رهوا به دلیل استقبال دانشجویان افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوایز جشنواره رهوا به دلیل استقبال دانشجویان افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید