ثبت نام کنندگان خودرو چگونه از برنده شدن خود آگاه شوند؟

به گزارش وبلاگ مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، وزارت صمت در نهایت با حدود 30 ساعت تاخیر، اسامی برندگان طرح های فروش خودرو را که در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برگزار شده بود، خاطرنشان کرد.

ثبت نام کنندگان خودرو چگونه از برنده شدن خود آگاه شوند؟

در طول حدود یک هفته مهلت ثبت نام در طرح های فروش خودرو، بیش از چهار میلیون نفر ثبت نام نموده بودند. روز دوشنبه نهم خرداد نیز قرعه کشی انجام شد.

قرار بود اسامی برندگان ساعت 9 صبح روز سه شنبه 10 خرداد اعلام گردد. اما در میانه های روز خبر رسید که این موضوع به فردا (امروز) موکول شده است.

باز هم روز به میانه رسیده بود اما خبری از اعلام اسامی برندگان خودرو نبود. در نهایت حدود ساعت 15 امروز اسامی اعلام شد. افراد می توانند با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از نتیجه قرعه کشی آگاه شوند.

به گزارش ایسنا، ثبت نمایندگان می توانند با وارد کردن کدرهگیری یا کدملی خود در کادر تعیین شده در صفحه نخست این سامانه، از نتایج قرعه کشی آگاه شوند. برندگان این طرح پس از آماده سازی برنامه های فروش به وسیله شرکت های خودروسازی، می توانند به مدت سه روز کاری نسبت به پرداخت وجه خودرو مطابق قیمت های اعلامی اقدام نمایند.

متقاضیانی که در این سامانه ثبت نام نموده اند، با ورود به سایت و پس از وارد کردن کد ملی در صورتی که برنده نشده باشند، پیغام متاسفانه شما در این دوره از قرعه کشی منتخب نشده اید. موفقیت شما را در اولویت های بعدی آرزو می کنیم. دریافت می نمایند.

نتایج قرعه کشی با تاخیر اعلام شد.

سایت های اطلاع رسانی به برندگان خودرو

مهلت اعلام شده برای پرداخت وجه، شامل روزهای کارهای است. به عبارت دیگر روزهای آدینه، شنبه و یکشنبه که تعطیل رسمی هستند، در این مهلت محاسبه نمی شوند.

برندگان می توانند برای اطلاعات بیشتر به لینک های زیر مراجعه نمایند.

سایپا saipa.iranecar.com

بهمن موتور bahman.iranecar.com

ایران خودرو esale.ikco.ir

مدیران خودرو iranecar.mvmco.ir

کرمان موتور sales.kermanmotor.ir

آرین پارس موتور sales.lamari.ir

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2093

به "ثبت نام کنندگان خودرو چگونه از برنده شدن خود آگاه شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام کنندگان خودرو چگونه از برنده شدن خود آگاه شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید