توضیحات مدیرعامل فرابورس ایران در خصوص نقص فنی سامانه معاملاتی فرابورس

به گزارش وبلاگ مجله پریها، مدیرعامل فرابورس ایران از مردم و تمامی سهامداران، شرکت های کارگزاری و متصدیان انجام معاملات در بازار سرمایه عذرخواهی کرد و گفت: به دلیل مدیریت ریسک معاملات، معاملات امروز تایید شد و در تلاش هستیم سامانه معاملات را پایدار کنیم تا مسئله به وجودآمده برای فردا رخ ندهد و معاملات رأس ساعت مقرر انجام شود.

توضیحات مدیرعامل فرابورس ایران در خصوص نقص فنی سامانه معاملاتی فرابورس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، مدیرعامل فرابورس ایران در خصوص نقص فنی سامانه معاملاتی فرابورس که امروز پانزدهم مهرماه در این سامانه رخ داد، گفت: از شب گذشته 14 مهرماه، نقص فنی در سامانه معاملاتی فرابورس ایران رخ داد و از همان لحظه همکاران برای رفع این مسئله در تلاش هستند.

امیر هامونی با اشاره به اینکه بعضا چنین اتفاقاتی طی ماه ها و سال های گذشته بعد از زمان معاملات تا صبح روز پس از معاملات، رخ می داد، گفت: اما با تلاش های مداوم همکاران مدیریت فناوری بورس تهران به صورت شبانه روزی، سهامداران و مردم چنین رخدادهایی را حس نمی کردند که این بار متاسفانه به دلیل نقص فنی، بازار فرابورس با تاخیر چندساعته آغاز شد.

هامونی با بیان اینکه ساعت 12:45 مرحله پیش گشایش بود و از ساعت 13:00 بیشتر نمادهای بازارهای اول، دوم و اوراق با درآمد ثابت به جز اسناد خزانه اسلامی معامله شد، اظهار کرد: امروز پانزدهم مهرماه، امکان انجام معاملات نمادهای حاضر در بازار پایه، اسناد خزانه، اوراق تبعی و بازار شرکت های کوچک و متوسط فراهم نشد.

مدیرعامل فرابورس ایران از مردم و تمامی سهامداران، شرکت های کارگزاری و متصدیان انجام معاملات در بازار سرمایه عذرخواهی کرد و گفت: به دلیل مدیریت ریسک معاملات، معاملات امروز تایید شد و در تلاش هستیم سامانه معاملات را پایدار کنیم تا مسئله به وجودآمده برای فردا رخ ندهد و معاملات رأس ساعت مقرر انجام شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1259

به "توضیحات مدیرعامل فرابورس ایران در خصوص نقص فنی سامانه معاملاتی فرابورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات مدیرعامل فرابورس ایران در خصوص نقص فنی سامانه معاملاتی فرابورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید