تور والیبال ساحلی تایلند، نمایندگان ایران با پیروزی شروع کردند

به گزارش وبلاگ مجله پریها، تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران در نخستین ملاقات خود در تور جهانی تایلند پیروز به شکست حریفان خود شدند.

تور والیبال ساحلی تایلند، نمایندگان ایران با پیروزی شروع کردند

با تور تایلند نوروز به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات جدول اصلی تور جهانی والیبال ساحلی یک ستاره تایلند از امروز (دوشنبه) با حضور 16 تیم در شهر ساتون تایلند شروع شد.

در نخستین مسابقه تیم ملی الف ایران (آرش وکیلی - بهمن سالمی) به مصاف تایلند چهار (پاتیفان - دونوینیت) رفت و در دو ست متوالی با امتیازهای مشابه 21 بر 15 به پیروزی رسید. سالمی و وکیلی عصر امروز برای سرگروهی به مصاف ژاپن یک (تاکاهاشی - گوتسو) می فرایند.

تیم ملی ب ایران (رحمان رئوفی - عبدالحامد میرزاعلی) نیز در نخستین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف تایلند 3 (دانگجیندا - کانکگون) رفت و در دو ست متوالی با امتیازهای 21 بر 15 و 21 بر 16 حریف خود را شکست داد. ملی پوشان کشورمان عصر امروز در دومین مسابقه و برای سرگروهی به مصاف ژاپن دو (شیراتوری - آگه با) می فرایند.

رضا نائینی به عنوان سرمربی و فریدون الهامی به عنوان سرپرست تیم های ملی الف و ب ساحلی را در این رقابت ها همراهی می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 732

به "تور والیبال ساحلی تایلند، نمایندگان ایران با پیروزی شروع کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور والیبال ساحلی تایلند، نمایندگان ایران با پیروزی شروع کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید