تصادف سواری و تریلر با 4 مصدوم در شیراز

به گزارش وبلاگ مجله پریها، رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: برخورد شدید خودرو سواری با تریلی در بلوار خلیج فارس این کلانشهر مصدومیت 4 سرنشین را در پی داشت.

تصادف سواری و تریلر با 4 مصدوم در شیراز

محمدهادی قانع گفت: این حادثه ساعت 22:26 دقیقه شب گذشته رخ داد که بلافاصله پس از تماس رانندگان خودرو های عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، آتش نشانان ایستگاه 13 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز به سمت بلوار خلیج فارس حرکت کردند.

او گفت: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پراید در هنگام حرکت به شدت با یک دستگاه تریلی برخورد نموده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: شدت این حادثه به حدی بود که 4 سرنشین خودرو سواری دچار مصدومیت شده و در اتاقک خودرو گرفتار بودند، نیرو های آتش نشانی پس از قطع جریان برق هر دو وسیله نقلیه، با قرار دادن علائم هشدار دهنده در راستا، محل حادثه را ایمن سازی کردند.

به گفته قانع، آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، 4 سرنشین را از داخل اتاقک متلاشی شده خودرو سواری خارج نموده و برای انجام معاینات پزشکی و انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

او گفت: نیرو های آتش نشانی در سرانجام، هر دو وسیله نقلیه را به حاشیه امن جاده منتقل کردند و محل حادثه را برای آنالیز دلیل تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 مهر 1401 بروزرسانی: 29 مهر 1401 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2161

به "تصادف سواری و تریلر با 4 مصدوم در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصادف سواری و تریلر با 4 مصدوم در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید