ترم تحصیلی جدید دانشگاه پیغام نور مجازی است ، حضور حداقلی دانشجویان در کلاس های عملی برای مناطق سفید

به گزارش وبلاگ مجله پریها، سخنگوی دانشگاه پیغام نور ترم تحصیلی جدید را مجازی اعلام نمود و گفت: تنها در مناطق سفید کلاس های عملی دانشجویان با رعایت پروتکل ها حضوری برگزار می گردد.

ترم تحصیلی جدید دانشگاه پیغام نور مجازی است ، حضور حداقلی دانشجویان در کلاس های عملی برای مناطق سفید

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران درباره نحوه برگزاری کلاس های آموزشی این دانشگاه در سال تحصیلی جدید با وجود شرایط کرونایی کشور اعلام کرد: کلاس های آموزشی دانشگاه پیغام نور برای نیمسال تحصیلی جدید همانند ترم گذشته به صورت مجازی (آموزش الکترونیک) برگزار می گردد.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور با بیان اینکه درحال حاضر تصمیمی برای آموزش حضوری نیست، ادامه داد: دروس عملی و آزمایشگاهی در مناطقی که ستاد ملی کرونا اجازه می دهد با رعایت پروتکل های بهداشتی حضوری برگزار خواهد شد.

بهروز با اشاره به پروتکل های بهداشتی اعلام کرد: پروتکل هایی که خود را موظف به اجرای آنها در مناطق سفید می دانیم از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت ابلاغ شده است بدین صورت که کلاس ها قبل و بعد از حضور دانشجویان ضدعفونی خواهند شد.

وی تاکید نمود: دانشگاه درحال برنامه ریزی است تا اینگونه کلاس های آموزشی برای چند گروه تقسیم بندی گردد تا شاهد حضور حداقلی دانشجویان در کلاس باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1204

به "ترم تحصیلی جدید دانشگاه پیغام نور مجازی است ، حضور حداقلی دانشجویان در کلاس های عملی برای مناطق سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترم تحصیلی جدید دانشگاه پیغام نور مجازی است ، حضور حداقلی دانشجویان در کلاس های عملی برای مناطق سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید