تراشه جدید اینتل برای افزایش سرعت رایانه ها و کاهش مصرف باتری

به گزارش وبلاگ مجله پریها، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی نت، تراشه یادشده که نسل یازدهم تراشه های اینتل محسوب می گردد اجرای بازی های رایانه های پیشرفته و نیز برنامه های نرم افزاری پیچیده را تسهیل می نماید و از خالی شدن سریع شارژ باتری های رایانه ها نیز جلوگیری می نماید.

تراشه جدید اینتل برای افزایش سرعت رایانه ها و کاهش مصرف باتری

اینتل در سال های اخیر با رقبای فراوانی در زمینه فراوری تراشه های پیشرفته روبرو شده که از جمله آنها می توان به ای ام دی، کوالکوم، آی آر ام و حتی اپل اشاره نمود. اینتل پیش از این قصد داشت تراشه های جدید خود را تا تابستان عرضه کند که حالا این کار تا پاییز سال جاری به تعویق افتاده است.

شرکت اینتل فناوری جدیدی را برای ارتقای پردازنده های گرافیکی موسوم به Xe ابداع نموده که البته هنوز در خصوص جزئیات فنی آن اطلاع رسانی ننموده است.

تراشه های جدید تایگر لیک از استانداردهای تاندربلت 4 و یو اس بی 4 پشتیبانی می نمایند که تبادل سریع تر داده ها با رایانه های شخصی از این طریق ممکن می گردد. همچنین فناوری امنیتی جدیدی به تراشه های مذکور موسوم به سی ای تی افزوده شده که نفوذپذیری این تراشه را کاهش می دهد. یک سیستم هوش مصنوعی برای تبدیل صوت به متن هم در تراشه های جدید تایگرلیک وجود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1181

به "تراشه جدید اینتل برای افزایش سرعت رایانه ها و کاهش مصرف باتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراشه جدید اینتل برای افزایش سرعت رایانه ها و کاهش مصرف باتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید