تذکر شفاهی نماینده بجنورد به وزیر علوم ، اجرای طرح آمایش با بی تدبیری و کج سلیقگی همراه است

به گزارش وبلاگ مجله پریها، رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی به وزیر علوم درباره نحوه اجرای طرح آمایش آموزش عالی در این استان تذکر شفاهی داد.

تذکر شفاهی نماینده بجنورد به وزیر علوم ، اجرای طرح آمایش با بی تدبیری و کج سلیقگی همراه است

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، سیدمحمد پاکمهر، رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در تذکر شفاهی به وزیر علوم، نسبت به بلاتکلیفی طرح آمایش آموزش عالی در این استان، واکنش نشان داد.

پاکمهر به وزیر علوم درخصوص شیوه اجرای طرح آمایش و ادغام دانشگاه ها تذکر داد و اظهار کرد: این اقدام در مواردی با بی تدبیری و کج سلیقگی همراه است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی اعلام کرد: آقای وزیر! معتقدم که تا آمایش نداشته باشیم، قطعا مبتلا به آزمایشیم. اما بدانید که شکل گیری دانشگاه های تک جنسیتی براساس خواستگاه اجتماعی و مطالبات مردمی و مبتنی بر مبانی اعتقادی و ایمانی مردم بوده است.

وی با اشاره به استقبال خانواده ها از دانشگاه کوثر بجنورد، ادامه داد: این دانشگاه در مدت کوتاه با استقبال گسترده خانواده ها روبرو شد و اکنون بیش از 3500 دانشجو با همراهی 70 نفر عضو هیئت علمی و 100 کارمند، در این دانشگاه تحصیل می نمایند.

پاکمهر با بیان اینکه دانشگاه کوثر دومین دانشگاه تک جنسیتی کشور بعد از دانشگاه الزهرا است، گفت: این دانشگاه به لحاظ پذیرش دانشجوی اقدام، اولین دانشگاه تک جنسیتی کشور محسوب می گردد.

او توضیح داد: آقای وزیر! سودای ادغام، الحاق و حذف بعضی رشته های دانشگاهی را نداشته باشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1750

به "تذکر شفاهی نماینده بجنورد به وزیر علوم ، اجرای طرح آمایش با بی تدبیری و کج سلیقگی همراه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تذکر شفاهی نماینده بجنورد به وزیر علوم ، اجرای طرح آمایش با بی تدبیری و کج سلیقگی همراه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید