تحقق بخشی از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی درباره دانشگاه بزرگمهر قائنات

به گزارش وبلاگ مجله پریها، رئیس دانشگاه بزرگمهر قائنات از تحقق بخشی از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی درباره این دانشگاه اطلاع داد.

تحقق بخشی از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی درباره دانشگاه بزرگمهر قائنات

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، سیداحسان شکیب، رئیس دانشگاه بزرگمهر قائنات با بیان اینکه اعتباراتی معادل 30 میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز ساختمان آمفی تئاتر و 80 میلیارد ریال برای تکمیل دانشکده فنی و مهندسی در سفر دکتر رئیسی ریاست جمهور به خراسان جنوبی برای این دانشگاه در نظر گرفته شده بود، افزود: بخشی از این اعتبارات اواخر اسفند ماه سال گذشته تخصیص یافته است.

شکیب اظهار کرد: در سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان قائنات و با موافقت وی، اعتباری معادل 4 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی برای تکمیل یادمان مزار شهید گمنام دانشگاه در نظر گرفته شده بود که بخش اعظم آن در اواخر اسفند ماه اختصاص یافته است.

رئیس دانشگاه بزرگمهر قائنات در ادامه حمایت ها و نگاه ویژه رئیس جمهور به آموزش عالی شهرستان قائنات را قابل تقدیر دانست و از توجه و مساعدت ویژه استاندار خراسان جنوبی، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی ریاست جمهوری و دکتر زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2071

به "تحقق بخشی از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی درباره دانشگاه بزرگمهر قائنات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقق بخشی از اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی درباره دانشگاه بزرگمهر قائنات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید