تداوم وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک در سیستان تا اواخر هفته جاری، شرق دریای عمان مواج می گردد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: پیش بینی کلی وضع جوی استان براساس نقشه های همدیدی و آینده نگری نشان می دهد وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک در شمال استان تا اواخر هفته تداوم دارد.

تداوم وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک در سیستان تا اواخر هفته جاری، شرق دریای عمان مواج می گردد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

علی ملاشاهی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زاهدان گفت: پیش بینی کلی وضع جوی استان بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری نشان می دهد وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک در شمال استان تا اواخر هفته تداوم دارد.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: توصیه می گردد مردم و به ویژه افراد آسیب پذیر از جمله بیماران، بچه ها و افراد مسن در زمان وقوع طوفان و گرد و خاک از تردد در فضای باز اجتناب نمایند. در این مدت در نواحی مرکزی و جنوبی استان نیز غبار محلی و در بعد از ظهرها وزش باد گاهی همراه با گرد و خاک خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در جنوب و سواحل استان کاهش نسبی دما و در ارتفاعات استان رشد ابر رخ می دهد، اضافه کرد: شرق دریای عمان در روزهای آینده مواج پیش بینی می گردد و در پی این وضعیت توصیه می گردد شناورهای صیادی پیش از ورود به دریا شرایط را به وسیله اداره کل بنادر و دریانوردی استان ارزیابی نمایند.

ملاشاهی گفت: در 24 ساعت گذشته زاهدان با حداقل دمای 19 درجه سانتی گراد بالای صفر سردترین و نیکشهر با حداکثر دمای 45 درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین شهرهای استان سیستان و بلوچستان بوده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 539

به "تداوم وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک در سیستان تا اواخر هفته جاری، شرق دریای عمان مواج می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم وزش باد نسبتاً شدید و گرد و خاک در سیستان تا اواخر هفته جاری، شرق دریای عمان مواج می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید