احتمال وقوع سیل در هفت استان کشور

به گزارش وبلاگ مجله پریها، سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، برف و تگرگ طی امروز تا یکشنبه آینده در بعضی استانها اطلاع داد .

احتمال وقوع سیل در هفت استان کشور

بر اساس تحلیل نقشه های آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، جنوب ایلام و شمال بوشهر رگبار، رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقتی و در بعضی منطقه ها گیلان، مازندران، خراسان رضوی و نیمه جنوبی استان های مرکزی، قم و سمنان بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می گردد.

پنجشنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، غرب فارس، اصفهان، جنوب و شرق لرستان، یزد، خوزستان و کرمان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان و شرق تهران بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می گردد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی آدینه در خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، کرمان، فارس و بعضی منطقه ها بوشهر، هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، یزد و شرق سمنان بارش روی می دهد. شنبه و یکشنبه هفته آینده در بعضی منطقه ها سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و جنوب کشور بارش ها ادامه دارد.

طی مدت یادشده بارش تگرگ در دامنه های زاگرس و بارش برف در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی و شمالی پیش بینی شده است. بعلاوه وزش باد شدید امروز و فردا پنجشنبه در بعضی منطقه ها غرب، جنوب غرب، مرکز و شرق و آدینه در جنوب، شرق و جنوب شرق موجب خیزش گردوخاک خواهد شد. دریای خزر و شمال خلیج فارس نیز امروز و فردا مواج است.

خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2166

به "احتمال وقوع سیل در هفت استان کشور" امتیاز دهید

1 کاربر به "احتمال وقوع سیل در هفت استان کشور" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال وقوع سیل در هفت استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید