به منظور برطرف خلأ آموزشی سه مجتمع در مناطق حاشیه ای لرستان ایجاد گردد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرنگاران/لرستان مدیرکل آموزش وپرورش لرستان گفت: به منظور برطرف خلأ آموزشی سه مجتمع آموزشی در مناطق حاشیه ای استان ایجاد گردد.

به منظور برطرف خلأ آموزشی سه مجتمع در مناطق حاشیه ای لرستان ایجاد گردد

علیرضا نخعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شاخص های فضای استاندارد در کشور ما پستی و بلندی دارد به گونه ای که در بعضی استان ها این شاخص بالا و در بعضی این شاخص پایین است.

وی با بیان اینکه عدالت آموزشی در حوزه تجهیزات و توسعه فضاهای آموزشی به برکت روحیه جهادی نوسازی مدارس کشور رشد چشمگیری داشته است، اضافه نمود: امیدواریم در لرستان نیز چنین اتفاق مبارکی رخ دهد.

مدیرکل آموزش وپرورش لرستان با ابراز امیدواری از اینکه اول مهرماه مسائل کمتری در رابطه با بازگشایی مدارس داشته باشیم، بیان نمود: با توجه به وجود کرونا ویروس و تعطیلی طولانی مدت مدارس سال تحصیلی جدید باید جبران مافات گردد.

نخعی گفت: در لرستان 168 پروژه در دست احداث داریم که می توان با درایت رئیس نوسازی کشور نسبت به تکمیل آنان اقدام کرد و تعداد قابل توجهی از آنان را تحویل ما داد.

وی اظهار کرد: این پروژه ها احتیاجمند 300 میلیارد تومان اعتبار هستند.

مدیرکل آموزش وپرورش لرستان گفت: از مجموع 168 پروژه مذکور 50 پروژه ملی بوده که از محل ردیف تخریب و بازسازی می توان را احداث کرد و برای این امر به 115 میلیارد تومان اعتبار احتیاج است.

نخعی با بیان اینکه لرستان جزو استان های محروم است و قدیمی ترین مدارس ایران در این استان ساخته شده که سن مدارس آن بیش از 50 سال است، اضافه نمود: در شهرستان های عظیم استان از جمله خرم آباد بافت حاشیه ای و حاشیه نشینی به گونه ای است که با خلأ آموزشی روبرو ایم که با انجام پروژه های کوچک قابل حل نیست و احتیاجمند ایجاد مجتمع های آموزشی هستیم.

وی گفت: در سه شهرستان خرم آباد، بروجرد و الیگودرز با مشکل بافت حاشیه ای روبرو ایم و احتیاج است به منظور برطرف خلأ آموزشی سه مجتمع آموزشی در این شهرستان ها به عنوان یادگار ماندگار ایجاد گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 982

به "به منظور برطرف خلأ آموزشی سه مجتمع در مناطق حاشیه ای لرستان ایجاد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به منظور برطرف خلأ آموزشی سه مجتمع در مناطق حاشیه ای لرستان ایجاد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید