بازی موبایلی Mortal Kombat: Onslaught در سبک نقش آفرینی معرفی گردید

به گزارش وبلاگ مجله پریها، کمپانی برادران وارنر و استودیوی ندررلم (NetherRealm) به تازگی از بازی Mortal Kombat: Onslaught برای پلتفرم های اندروید و iOS رونمایی نموده اند.

بازی موبایلی Mortal Kombat: Onslaught در سبک نقش آفرینی معرفی گردید

این بازی نقش آفرینی که نوید یک تجربه داستانی و سینمایی را می دهد، جدیدترین نسخه این سری روی موبایل خواهد بود که در آن باید تیمی از مبارزان را از فهرستی از شخصیت های بزرگ ساخته و آن ها را در نبردهای گروهی بزرگ رها کنید تا از ایجاد ویرانی در سراسر قلمروها جلوگیری نمایند. لازم به ذکر است که آخرین نسخه از این سری روی موبایل، Mortal Kombat Mobile بود که بیش از 150 میلیون بار در فروشگاه ها دانلود شده و از این حیث یکی از پنج بازی مبارزه ای برتر اندروید و iOS است.

سری مورتال کامبت بعلاوه در این ماه سی امین سالگرد خود را جشن می گیرد که گواهی بر محبوبیت پایدار این سری افسانه ای است. جدیدترین بازی این سری، مورتال کامبت 11 است که در سال 2019 منتشر شد و انتظار می رود که ندررلم به زودی دنباله ای برای آن معرفی کند. دیوید حداد (David Haddad)، رئیس بخش بازی شرکت برادران وارنر، در بیانیه ای مطبوعاتی گفت:

اد بون (Ed Boon)، مدیر خلاقیت ندررلم، نیز اضافه نمود:

لازم به ذکر است که بازی Mortal Kombat: Onslaught در سال 2023 میلادی برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این بازی نظیر تاریخ انتشار دقیق، تریلر و غیره در دسترس نیست.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آبان 1401 بروزرسانی: 2 آبان 1401 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2162

به "بازی موبایلی Mortal Kombat: Onslaught در سبک نقش آفرینی معرفی گردید" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازی موبایلی Mortal Kombat: Onslaught در سبک نقش آفرینی معرفی گردید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی موبایلی Mortal Kombat: Onslaught در سبک نقش آفرینی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید