بازسازی ساختمان به سبک مدرن

به گزارش وبلاگ مجله پریها، این آپارتمان متعلق به دهه 70 میلادی بوده و پس از بازسازی ساختمان به سبک مدرن به دست تعدادی از معماران ژاپنی، نه تنها به سبک جدیدی تقسیم بندی و بسیار پرنور تر از قبل شده، بلکه صاحب سبکی تعیین و واضح و ظاهری کم و بیش شهری- صنعتی شده.

بازسازی ساختمان به سبک مدرن

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

دیوارها و تیرچه های بتنی سقف، استفاده مکرر از پارتیشن های شیشه ای با چهارچوب های فلزی مُد روز (از جمله پارتیشن چرخشی شاخص که نقطه کانونی دکوراسیون خانه به شمار میرود)، و پرداخت های ساده و طرح قدیم، دست به دست هم داده و فضایی کاملا معاصر و صاحب سبک به وجود آورده اند.

در بازسازی ساختمان به سبک مدرن اتاق های ساده و مستطیلی نشیمن مرکزی که سرشار از نور طبیعی هستند، آشپزخانه با مبلمان مینیمال و مکعبی، وسایل خانگی و سازه های سفارشی و جعبه ای شکل ترکیب شده. اتاق غذاخوری با مبلمان معاصر و ظریف و عناصر شاخص طراحی داخلی مثل جایگاه های چندرنگ با جنس و اشکال مختلف و ریزه کاری های بازیگوشانه طراحی ترکیب شده. کاناپه چرمی طرح قدیم با پایه های فلزی که در اتاق نشیمن قرار گرفته است با حضور گرم و رنگارنگ فرش و کتابخانه چوبی سفارشی که وسایل پخش صوت و تصویر را هم در خود جا داده ترکیب شده.

نقطه اصلی و کانونی این خانه یعنی پارتیشن شیشه ای با چهارچوب فلزی و درب چرخشی چندمنظوره با زیبایی شناسی متغیرش، ظاهری جوان و معاصر و باطراوت به کل ترکیب بندی طراحی داخلی خانه بخشیده.

داخل اتاق خواب هم از همین روش تقسیم بندی ساده و سبک استفاده شده. یک پارتیشن شیشه ای شفاف با چهارچوب فلزی سفید و سبک، هم اتاق خواب و حمام را از هم جدا نموده، و هم دکوراسیون حمام را به نوعی وارد اتاق خواب نموده. پارکت ارگانیک با طرح چپ و راست، سطوح بتنی پولیش خورده و کاشی کاری ها، از عناصر بافت دار و غنی این مجموعه به شمار می فرایند. بازسازی ساختمان به سبک مدرن در سرتاسر آپارتمان از اتسمفری شهری، باطراوت و معاصر برخوردار است.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 980

به "بازسازی ساختمان به سبک مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ساختمان به سبک مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید