این خودرو با یک باک 1350کیلومتر راه می رود!

به گزارش وبلاگ مجله پریها، نسخه هیبریدی دانگ فنگ آئولوس هائوهان معرفی گشت. این شاسی بلند با یک باک پر می تواند 1350کیلومتر را بپیماید. در ادامه با مشخصات نسخه هیبریدی Dongfeng Aeolus Haohan آشنا می شویم.

این خودرو با یک باک 1350کیلومتر راه می رود!

به گزارش گجت نیوز، دانگ فنگ آئولوس از مدل تازه هائوهان در چین پرده برداشت. این خودرو برای جلب نگاه مشتریان جوان طراحی شده از لحاظ ابعاد و سطح امکانات آن به شاسی بلند خانوادگی آئولوس هائوجی شباهت دارد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می شویم.

معرفی نسخه هیبریدی دانگ فنگ آئولوس هائوهان

از ویژگی های طراحی نسخه هیبریدی دانگ فنگ آئولوس هائوهان می توان به رینگ های 18 و 20 اینچی، رکاب های برجسته، دستگیره های در تاشو، سقف کم ارتفاع و چراغ های دوگانه اشاره کرد. در نمای عقب نیز چهار لوله اگزوز مصنوعی به چشم می خورد که البته طراحان، لوله اگزوز واقعی را پشت سپر مخفی کردند. نسخه هیبریدی دانگ فنگ آئولوس هائوهان دارای 4.65 متر طول، 1.9 متر عرض، 1.6 متر ارتفاع و 2.77 متر فاصله محوری است.

نسخه پایه این خودرو که دارای جلوپنجره V شکل بوده از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو با قدرت 204 اسب بخار و گیربکس 7 سرعته دو کلاچه بهره می برد. حداکثر سرعت این خودرو نیز 190 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. نسخه هیبریدی این خودرو دارای جلوپنجره ماتریکسی بوده و به موتور DH-i مجهز شده است. این نسخه از همان موتور نسخه پایه به همراه یک پیشرانه برقی در جعبه دنده بهره می برد. یک باتری کششی نیز در زیر صندوق عقب تعبیه شده است.

نسخه هیبریدی این خودرو می تواند قدرتی برابر با 292 اسب بخار و گشتاور 565 نیوتن متر را به تولید برساند. البته نمی توان باتری های این خودرو را با پریز برق شارژ کرد. طبق گفته سازنده، این شاسی بلند هیبریدی با یک بار سوخت گیری می تواند 1350 کیلومتر را بپیماید و ظرف مدت 6 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. گفتنی است نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو نیز قدرتی برابر با 360 اسب بخار و گشتاور 615 نیوتن متر را به تولید می رساند.

از ویژگی های داخلی این خودرو نیز می توان به انتخابگر دنده مینیاتوری، صندلی های جلو اسپرت، نمایشگر هدآپ، نمایشگر بزرگ روی کنسول مرکزی، سقف شیشه ای، دوربین های سراسری و صندلی های جلو برقی اشاره کرد. این خودرو در پاییز سال جاری روانه بازار چین خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1402 بروزرسانی: 5 مرداد 1402 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2280

به "این خودرو با یک باک 1350کیلومتر راه می رود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودرو با یک باک 1350کیلومتر راه می رود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید