انصاری: به حاشیه ها توجه کنیم، تمامی ندارد، نتیجه دریافت مهم تر از رقابت برای بازی است

به گزارش وبلاگ مجله پریها، محمد انصاری، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر به حواشی توجه کنیم، تمامی ندارد و تمام تمرکز ما باید روی بازی ها باشد.

انصاری: به حاشیه ها توجه کنیم، تمامی ندارد، نتیجه دریافت مهم تر از رقابت برای بازی است

به گزارش خبرنگاران، محمد انصاری در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: خدا را شکر، تیم شرایط خوبی پیدا نموده است. در آخرین بازی هم با کوشش تمام اعضای تیم سه امتیاز را کسب کردیم تا فرایند پیروزی های مان را ادامه بدهیم. این سه امتیاز برای اینکه در کورس باشیم سرنوشت ساز بود. البته باید کوشش مان را بیشتر کنیم تا این فرایند ادامه پیدا کند.

وی درباره این موضوع که قرعه پرسپولیس در ابتدای فصل سخت بود و باعث شد که آنها امتیازاتی را از دست بدهند، توضیح داد: دو مسئله کلی وجود داشت. یکی اینکه به حکم قرعه، بازی های ابتدایی سنگین و با حریفان رودررو بود، دیگر اینکه تغییراتی داشتیم و کمی زمان لازم بود تا هماهنگی لازم ایجاد گردد و خواسته های سرمربی به اجرا در آید. فکر می کنم الان شرایط خوبی داریم و با وجود این مسائل بدون اختلاف امتیاز برای صدرنشینی رقابت داریم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره رقابتی که در این تیم وجود دارد و شرایط متفاوت سرخپوشان با ابتدای فصل گذشته، اعلام نمود: همه دقت نموده اند که ما سال جاری 23، 24 بازیکن خوب داریم. واقعاً تضمینی برای بازی کردن هیچ بازیکنی نیست. دیدید که در دربی هم یک بازیکن مثل عبدی که هیچ کس فکرش را نمی کرد، آمد و گل زد. الان این فکر در تیم وجود دارد که پیروزی تیم و خوشحالی طرفداران در اولویت است. هر مسئله دیگری باید در سایه این موضوع دنبال گردد. تفکر بچه ها این است که اول باید نتیجه بگیریم و رقابت بعد از نتیجه دریافت مورد توجه است.

انصاری درباره آغاز نیم فصل دوم و همان قرعه سنگین بازی های ابتدایی افزود: واقعاً همه بازی ها سخت است، ولی به هرحال بازی های رودررو با رقبای مستقیم سنگین تر هستند. فکر می کنم شرایط خوبی داریم، ولی نیم فصل دوم، همواره سخت تر است، چون تیم ها نسبت به یکدیگر شناخت بهتری دارند و مهم است آمادگی بیشتری داشته باشید. باید اشتباهات را کم کرد و این مسئله احتیاج به تمرکز بیشتر دارد. باید این تمرکز را بیشتر کنیم، به ویژه اینکه لیگ قهرمانان آسیا هم آغاز می گردد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره قرعه سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: در آسیا گروه آسان نداریم، مثل سالی که به فینال رسیدیم باید مرحله به مرحله صعود کنیم و تمرکز را روی همین مسئله بگذاریم. در واقع تمرکز باید روی هر بازی باشد که پیش رو داریم، چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان.

انصاری اضافه نمود: در این شرایط بسیار مهم است که تا حد امکان از حواشی دور باشیم. طرفداران هم نباید به حواشی بیرون زمین توجه نمایند. اگر به حواشی توجه گردد، تمامی ندارد. تمام تمرکز باید روی بازی ها باشد و در این صورت پیروز خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 727

به "انصاری: به حاشیه ها توجه کنیم، تمامی ندارد، نتیجه دریافت مهم تر از رقابت برای بازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری: به حاشیه ها توجه کنیم، تمامی ندارد، نتیجه دریافت مهم تر از رقابت برای بازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید