اقدامات خوب زیرساختی در حوزه عمرانی و شهری زرقان طی یکسال گذشته

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار زرقان ،گفت: بخش زرقان در دولت تدبیر و امید به شهرستان ارتقا یافت و با تلاش مسئولان این شهرستان طی یک سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در زیر ساخت های عمرانی و شهری این شهر رخ داده است.

اقدامات خوب زیرساختی در حوزه عمرانی و شهری زرقان طی یکسال گذشته

به گزارش خبرنگاران از فارس ، غلامحسین فروزان در مراسم افتتاح طرح های عمرانی زرقان، اضافه کرد: امروز شاهد بهره برداری از چندین طرح در این شهرستان هستیم که می تواند نقش مهمی در عمران و آبادانی شهرستان ایفا کند.

او اضافه کرد: شهرستان زرقان یک شهرستان صنعتی، کشاورزی، تاریخی و مذهبی است و باید در همه زمینه ها توسعه یابد.

شهردار زرقان پیگیری شهرداری، شورای شهر، درخواست های مردمی و همکاری فرماندار این شهرستان از بدو تاسیس تا به امروز را بسیار تاثیر گذار در پیشرفت این شهرستان برشمرد و اضافه کرد: هفت طرح عمرانی و خدماتی شامل؛ ساخت بلوار شهدای محله دودج به طول یک و هفت دهم کیلومتر، سالن ورزشی چند منظوره شهرداری متشکل از سونا و جکوزی با 250متر مربع، سالن ورزشی بدنسازی به متراژ 350مترمربع، بوستان 4هزار متری فرهنگ و هنر و میدان استاد شهریار جمعا با اعتباری بالغ بر200میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید.

فروزان با بیان اینکه اجرای این طرحها تاثیر بسیار زیبا و ژرفی در رشد و ارتقای شهرستان خواهد داشت، اعلام کرد: به جز طرح بلوار شهدای دودج که حدود 15ماه طول کشید، مابقی پروژه ها ظرف 7ماه گذشته اجرا شده و در آینده نزدیک سینمای شهر زرقان نیز به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1683

به "اقدامات خوب زیرساختی در حوزه عمرانی و شهری زرقان طی یکسال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات خوب زیرساختی در حوزه عمرانی و شهری زرقان طی یکسال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید