تور استانبول ارزان: افتتاح بزرگترین فرودگاه استانبول مجهز به فناوری مدرن

به گزارش وبلاگ مجله پریها، مجتمع فرودگاهی بزرگ 12 میلیارد دلاری استانبول مجهز به فناوری نورپردازی هوشمند روز 29 اکتبر افتتاح خواهد شد.

تور استانبول ارزان: افتتاح بزرگترین فرودگاه استانبول مجهز به فناوری مدرن

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

فرودگاه نو استانبول، یک مجتمع بزرگ مجهز به استانداردهای بین المللی در حومه استانبول، مرکز ترکیه، با صرف تقریبا 12٬300٬000٬000 دلار (12 میلیارد و 300 میلیون) و با هدف جذب بیشتر گردشگران تجاری و تفریحی، ساخته می گردد. طبق برنامه ریزی اجرا شده، این مجتمع نو در تاریخ 29 اکتبر 2018 افتتاح خواهد شد.

فرودگاه نو استانبول به تازگی و با شروع به کار اولین باند از سه باند این مجتمع توانسته است تحسین بسیاری را متوجه خود کند.

بعد از اتمام کار، این مجتمع مدرن تبدیل به یک مرکز هواپیمایی نو در سطح دنیا خواهد شد و خواهد توانست 350 مقصد پروازی را برای حمل و نقل مسافر و محموله شامل گردد. این شرکت، بعلاوه، به تقریبا 100 شرکت هواپیمایی ملی و بین المللی خدمات رسانی خواهد نمود.

ظرفیت فاز اولیه فرودگاه استانبول، 90 میلیون مسافر است. این ساختمان مجهز به سه باند موازی مستقل، جهت تاکسی، یک ساختمان ترمینال، یک برج کنترل هواپیما، سیستم های ارتباطی و آب و هوایی و بعلاوه، سایر ساختمان های تأسیسات است.

یوسف آکسایوگلو، مدیر عامل فرودگاه های IGA گفت که اولین فرودگاه در هواپیمای نو استانبول اکنون برای از زمین برخاستن و فرود هواپیماها آماده است. این اولین بار است که باند شماره 1 فرودگاه، با طول 3750 متر و 60 متر پهنا، چراغانی می گردد.

فرودگاه نو استانبول، بزرگ ترین و پیچیده ترین سیستم نورپردازی فرودگاهی را در اولین باند خود نصب نموده که دارای 34٬183 لامپ ال ای دی است.

این سیستم نورپردازی هوشمند، ایمنی را افزایش و سیستم های نظارت موقعیتی و ردیابی هواپیما را بهبود می بخشد، فرایند راهنمایی بصری را تسهیل، جهتیابی هواپیما از گیت یا به سمت گیت را بهینه سازی و جریان ترافیک را روان تر می نماید.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2022

به "تور استانبول ارزان: افتتاح بزرگترین فرودگاه استانبول مجهز به فناوری مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: افتتاح بزرگترین فرودگاه استانبول مجهز به فناوری مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید