تور استانبول: معرفی مراکز خرید لباس شب در استانبول

به گزارش وبلاگ مجله پریها، هرساله گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا وارد استانبول می شوند که خرید لباس یکی از لذت ها تکرار نشدنی در این شهر زیبا می باشد. شما برای انجام خرید می توانید به مراکز خرید متعددی که در استانبول قرار گرفته است مراجعه کنید. عمده فعالیت اصناف در ترکیه مبتنی بر فروش هایی همانند پوشاک است و در هر مغازه لباس ها و شلوار های گوناگون با هر سبک و سلیقه ای را مشاهده خواهید کرد. مراکز خرید لباس شب استانبول به انواع مختلف دسته بندی می شوند که با آنها آشنا خواهیم شد. شما گردشگران می توانید با خرید بلیط هواپیما استانبول به این شهر مجذوب کننده سفر کنید و از برترین مراکز خرید آن نیز بهره مند شوید.

تور استانبول: معرفی مراکز خرید لباس شب در استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

یکی از سخت ترین تصمیم هایی که در طول سفر خود باید بگیرید این است که از میان لباس های زیبایی که دلربایی می کنند انتخاب های محدودی را انجام دهید.

لباس شب یکی از تجربه های منحصر به فردی است که بسیاری از افراد قبل از سفر به استانبول در تکاپوی آن می باشند و در پی این هستند که بهترین آن را انتخاب و خریداری کنند. در ادامه این مطلب ما شما را با بهترین مراکز خرید لباس شب در استانبول آشنا خواهیم کرد، پس با خبرنگاران همراه باشید؛

استانبول یکی از شهرهای مدرن و به روز خاورمیانه و حتی یکی از مراکز خرید لباس شب استانبول می باشد که در آن محصولات زیادی را به راحتی می توانید پیدا کنید؛ اما شاید قابل توجه باشد که از نظر پوشاک ترکیه با اختلاف بسیار زیادی رتبه نخست را در منطقه بر عهده دارد و در جهان هم جزئی از بهترین هاست.

اگر در خیابان های استانبول گذر کنید مهم نیست که در کجای شهر قرار گرفته اید، در هر خیابانی حداقل یک مغازه لباس فروشی را مشاهده خواهید کرد. شما در اینجا می توانید لباس های شب و یا لباس های مجلسی متعددی را انتخاب و بخرید و از خرید خود لذت ببرید.

خیابان عثمانی از مراکز خرید لباس شب در استانبول

دلربایی های خیابان عثمان و یکی دیگر از مراکز خرید لباس شب استانبول بدون شک انتخاب اول بیشتر بانوان به شمار می آید که به استانبول سفر می کنند. زمانی که از این خیابان عبور می کنید بسیاری از مغازه های شیک و مجلل را در کنار هم خواهید یافت که انواع گوناگونی از لباس ها را در دل خود جای داده اند. لباس عروس، لباس شب، لباس برای مهمانی، لباس برای مراسم های مختلف و کلی لباس دیگر را با بهترین کیفیت های ممکن می توانید در مغازه ها این خیابان پیدا کنید.

نیشان تاشی

با شنیدن این نام فکر ها به سمت آسیای شرقی منحرف خواهد شد و اگر قصد خرید لباس های شیک و مجلل، همین طور لباس شب بسیار راحت را دارید، به هیچ وجه این محله شلوغ را که در آن مراکز خرید لباس های گوناگون واقع شده است از دست ندهید.

لباس هایی که در این خیابان به فروش می رسند، از فرهنگ های متفاوت جهان می باشد و هر کشوری لباس های محلی خودش را به این منطقه فرستاده است و حتی مغازه هایی وجود دارد که می توانید لباس شب های اصیل ایرانی را در آن پیدا کنید. دسترسی به این خیابان آسان است و می توانید با استفاده از تاکسی، اتوبوس و یا مترو خود را به این محله برسانید.

این محله جزء گران ترین محله های ترکیه به شمار میرود که به جز مغازه های شیک و لوکس که دارد خانه های بسیار مجلل نیز در آن قرار گرفته است و اگر خود را تا میدان تکسیم برسانید و تنها با یک سؤال از هر رهگذری، ادامه جهت را به شما نشان خواهد داد.

در این محله اگر قصد خرید لباس را دارید حتماً با کیف پر پول وارد آن شوید، چرا که قیمت اجناس بسیار بالا می باشد و برای خرید هر کدام حداقل باید هزار لیر هزینه کنید. البته مغازه هایی نیز وجود دارد که با قیمت های کمتری اجناس خود را به فروش می رسانند که این بسته به نوع سلیقه و یا لباسی است که انتخاب می کنید.

خیابان بغداد از مراکز خرید لباس شب استانبول

خیابان بغداد از طویل ترین و بزرگ ترین مراکز خرید لباس شب استانبول است که در بخش آسیایی آن قرار گرفته است. اگر قصد بازدید از این خیابان را دارید باید برنامه ریزی مخصوص به خود را داشته باشید، چرا که ساعت ها در این خیابان مشغول به بازدید از فروشگاه ها و بوتیک ها خواهید بود.

مراکز خرید متعدد از کشورهای گوناگون جهان بازارچه ها و بوتیک ها جلوه زیبایی به این خیابان اعطا نموده اند. با نگاهی بر مغازه ها، می توانید لباس های مجلسی و لباس های شب متعددی را جستجو و پیدا کنید که از نظر مالی نیز بسیار ارزان هستند و قیمت های مناسبی دارند دسترسی به این خیابان آسان است و شما می توانید با استفاده از اتوبوس، تاکسی و یا هر وسیله نقلیه دیگری خود را به خیابان بغداد برسانید.

لباس شب در باکیرکوی استانبول

در استانبول بسیاری از مراکز خرید هستند که کالاهای با کیفیت و لوکس را عرضه می کنند البته با قیمت های بالایی که بسیاری از افراد توان خرید از این مراکز را ندارند؛ اما در مقابل مراکز خریدی وجود دارند که کالاها با کیفیت پایین و یا میانه ارائه می کنند و از همین رو قیمت بسیار کمتری نیز از مشتری مطالبه می کنند. این مرکز خرید را بهشت مراکز خرید در استانبول می نامند، چرا که اجناسی با کیفیت های بسیار بالا و قیمت های مناسب ارائه می نماید و بازارچه ها و مراکز خرید بسیار زیادی نیز در آن پیدا می گردد.

یکی دیگر از مزایای این مرکز خرید تنوع لباس آن می باشد، یعنی شما حتی می توانید لباس شب هایی که در سالیان گذشته وجود داشته و امروزه دیگر طرحی از آن وجود ندارد، در فروشگاه هایی که در این خیابان قرار گرفته مشاهده و بخرید. مهم نیست که بودجه ای که در اختیار دارید چقدر است مهم این است که برای شما با هر مبلغی مراکز خرید لباس شب استانبول می توانید آن را بخرید.

خیابان فاتح استانبول

خیابان فاتح در بخش اروپایی استانبول قرار گرفته یکی از مراکز خرید لباس شب استانبول محسوب می گردد. زمانی که وارد این خیابان می گردد با آرایشی از مراکز خرید متعدد در کنار هم روبرو خواهی شد انواع لباس های شب، لباس عروس و لباس های مناسبتی و همین طور لباس برای بچه ها در این مراکز خرید وجود دارد.

اگر دنبال طیف وسیعی از لباس ها و مخصوصاً لباس شب هستید می توانید همه آن ها را در خیابان فاتح انتخاب کنید. لباس هایی که در این منطقه و در بوتیک های آن قرار گرفته است بسیار متنوع بوده و با هر کیفیت و قیمتی می توانید بهترین آن ها را بخرید.

با توجه به اینکه در اطراف این محله جاذبه های گردشگری بسیار زیادی وجود دارد، بیشتر جهانگرد ها بعد از بازدید از منطقه و خرید لباس های متنوع به جاذبه های گردشگری این منطقه سر می زنند. با اینکه میانه قیمت در خیابان فاتح در سطح خوبی می باشد، اما قسمتی از بالای خیابان دارای لباس فروشی های لوکس و لاکچری می باشد که انواع مختلف لباس با قیمت های بسیار گران وجود دارد.

حتی اگر شما بخواهید یک لباس شب را تهیه کنید باید مبلغی در حدود هزار تا 1500 لیر بابت خرید آن بپردازید و نکته جالب دیگر نیز این مورد است که بسیاری از طراحان مشهور ترکی، مغازه هایی در این خیابان دارند.

سادگی و کیفیت لباس ها، با توجه به قیمت های استاندارد که دارد باعث شده بسیاری از گردشگران به این منطقه وارد شوند و خریدهای خود را انجام دهند.

تراموا، تاکسی های اینترنتی، اتوبوس، مترو از وسایل نقلیه ای هستند که با استفاده از آن ها می توانید به راحتی به این منطقه خود را برسانید و بازدید ها و خریدهای خود را انجام دهید.

خرید اینترنتی

اگر وقت سر خاراندن ندارید و تمایل دارید یک دست لباس شب برای خود تهیه کنید، می توانید به سایت ترندیول مراجعه کنید که محصولات متنوعی از لباس ها و شلوار ها را در خود جای داده است.

این سایت اینترنتی بسیاری از برندهای شناخته شده جهان و ترکیه رابطه همکاری امضا نموده است و محصولات این شرکت ها را عرضه می نماید و شما در هر منطقه ای که در ترکیه قرار دارید، می توانید خریدهای خود را سفارش دهید و در کمترین زمان به دست شما خواهد رسید.

بر اساس آخرین بازدیدها و آمارهایی که از این سایت به دست آمده است، سالانه بیش از 200 میلیون محصول به فروش می رساند که عدد قابل توجهی می باشد.

شیرین اولر استانبول

یکی از مراکز خرید گمنام ترکیه و از دیگر مراکز خرید لباس شب استانبول می باشد. با توجه به اینکه محصولات با کیفیت مناسبی ارائه می نماید، با توجه به ناشناخته بودنش افراد کمی از آن بازدید می کنند. در این مرکز خرید فروشگاه هایی واقع شده است که سبک متفاوتی از لباس ها را به شما ارائه می کنند و می توانید لباس شب هایی که تا حالا در هیچ کجای ترکیه ندیده اید را در مغازه های آن پیدا کنید و با قیمت های بسیار مناسب بخرید.

حدود قیمت برای هر کدام از محصولات بین 400 الی 600 لیر معین شده است و پیشنهاد می گردد اگر در پی محصولات متفاوت هستید، این منطقه را به هیچ وجه از دست ندهید.

منبع: دلتابان
انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1921

به "تور استانبول: معرفی مراکز خرید لباس شب در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول: معرفی مراکز خرید لباس شب در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید