استقلال مقابل سپاهان نشان داد شخصیت قهرمانی پیدا کرده است

به گزارش وبلاگ مجله پریها، تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم با نمایشی که مقابل سپاهان داشت در حد و میزان قهرمانی نشان داده است.

استقلال مقابل سپاهان نشان داد شخصیت قهرمانی پیدا کرده است

بهتاش فریبا در گفت وگو با پانا درباره رجحان استقلال مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر گفت: استقلال با روحیه بالایی که با برد مقابل پیکان تهران بدست آورد روبروی سپاهان قرار گرفت و با عبور از سد این حریف سرسخت به 3 امتیاز شیرین مقابل سپاهان رسید. پیش از این گفته بودم اگر استقلال برای خودش بازی کند می تواند بالای جدول برسد و دیدیم که در این بازی برای خودش و بالانشینی بازی کرد و به هدف هم رسید.

وی ادامه داد: نیمه اول بازی در اختیار سپاهان اصفهان بود و شاهد بازی فیزیکی از سوی دو تیم بودیم اما گل زودهنگام به کمک تیم فرهاد مجیدی آمد. در نیمه دوم هم موقعیت ها بدست آمد اما متأسفانه از آنها استفاده نشد و در مقابل سپاهان هم نتوانست گل خورده را جبران کند تا بازی با همان یک گل رجحان تمام شود.البته باید به عملکرد خوب سیاوش یزدانی هم اشاره کرد که نشان داد در حال رسیدن به بلوغ فوتبالی است و رهبر خوبی در خط دفاع استقلال بود.

فریبا تأکید کرد: استقلال با برد ارزشمندی که به دست آورد یک گام بسیار مهم به سمت قهرمانی برداشت. من فکر می کنم با این فرایند می توان به آینده آبی پوشان امیدوار بود. ژستد هم رو به جلو است و فکر می کنم دو مهاجم خارجی استقلال هم رفته رفته در ترکیب تیم جا می افتند ، در بازی های گذشته این دو بازیکن در زمین بیکار بودند اما در این بازی عملکرد خوبی از خودشان نشان دادند.

پیشکسوت استقلال همچنین در مورد عملکرد کادر فنی مطرح نمود: حضور چشمی در این بازی باعث شد تا بازیکنان سپاهان بازی را به کناره ها ببرند و در این شرایط یامگا اصلا نمی توانست نفوذ کند. در 20 دقیقه آخر سپاهانی ها بازی را در اختیار گرفته بودند و طبیعی بود که استقلال توپ را بدهد و فضا را پوشش دهد. فشار مهاجمین هم باعث شد سپاهانی ها رجحان عددی پیدا نکنند. در کل باید بگویم برد بسیار مهم و شیرینی بود من فکر می کنم این تیم شخصیت قهرمانی پیدا کرده است.

وی در مورد نقاط ضعف تیم استقلال مطرح نمود: تیم در خط دفاعی ضعف دارد و باید این مسئله را حل نماید. وقتی که یک تیم با 3 دفاع بازی می کند و اگر در عرض زمین منسجم نباشند، حریف از این روزنه ها استفاده می کند. استقلال با تعویض هایش حفره میانه میدان را از دست داده بود که توانست آن را پس بگیرد. در این سیستم وقتی تیم تحت فشار است باید دو وینگر چپ و راست برای کمک به خط دفاع برگردند و با 5 دفاع در مقابل مهاجمان حریف قرار بگیرند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1935

به "استقلال مقابل سپاهان نشان داد شخصیت قهرمانی پیدا کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال مقابل سپاهان نشان داد شخصیت قهرمانی پیدا کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید