دروازه بان استقلال در آستانه جدایی!، تراکتور مقصد بعدی گلر آبی ها

به گزارش وبلاگ مجله پریها، سنگربان تیم استقلال تهران با تداوم نیمکت نشینی در این تیم به درب خروج باشگاه نزدیک شده است.

دروازه بان استقلال در آستانه جدایی!، تراکتور مقصد بعدی گلر آبی ها

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، خرید محمد رشید مظاهری در تابستان سال جاری اتفاق ناخوشایندی برای سید حسین حسینی بود. اگر در شهریورماه او فقط یک خرید تازه وارد شناخته می شد، اما اکنون به عنوان گزینه اول کادرفنی برای حضور در قفس توری استقلال شناخته می گردد و عملا حسینی را به یک نیمکت نشین صرف تبدیل نموده است.

حسینی از ابتدای فصل جاری تا امروز، سرانجام رقابت های نیم فصل اول، تنها طی سه بازی برای رسمی برای آبی پوشان به میدان رفته است. او در بازی آغازین لیگ بیستم مقابل مس رفسنجان نهاده شد و در بازی هفته دوم مقابل فولاد هم بازی کرد، اما پس از آن مظاهری که مشکل ثبت قراردادش رفع شد به جانشین او تبدیل شد.

مظاهری برای یازده مسابقه متوالی درون دروازه نهاده شد و مقابل نفت مسجد سلیمان فرصت به حسینی رسید تا نشان بدهد آماده است و می تواند با مظاهری رقابت کند که اشتباه او روی ارسال نیما انتظاری نشان داد او تمرکز کافی برای قرار دریافت در ترکیب را ندارد.

حسینی که فصل پیش رقیبی برای حضور در دروازه استقلال نداشت در رقابت با مظاهری به نوعی مغلوب شده است و فرایند فعلی برای او رضایت بخش نیست. سنگربانی که با جاه طلبی سیدمهدی رحمتی را نیمکت نشین نموده بود اکنون با سرنوشت مشابهی روبرو شده است و یک انتخاب پیش روی است.

دروازه بان 26 ساله که تداوم نیمکت نشینی اش در استقلال حتی شانس حضور او در تیم ملی و بازگشت به اردو ها را هم از بین برده اکنون می تواند با قبول یکی از پیشنهاد های مورد توجه برای سرانجام روز های نامطلوب در استقلال سرانجام بدهد. از بین باشگاه های مایل به همکاری با حسینی از دو باشگاه به عنوان مقاصد جذاب تر نامبرده می گردد.

فولاد خوزستان و تراکتور تبریز، دو نماینده ایران در فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای شرکت در این رقابت عظیم احتیاج به یک سنگربان مطمئن دارند. با توجه به قانون عدم جذب بازیکن خارجی در بین دروازه بان های ایرانی حسینی انتخاب مناسبی خواهد بود. حسینی که در استقلال تجربه مناسبی کسب نموده اکنون باید برای آینده تصمیم گیری کند.

با توجه به حضور تیم تراکتور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا این باشگاه تبریزی شانس بیشتری نسبت به فولاد در کورس جذب حسینی خواهد داشت. حسینی مطمئنا در صورت ترک استقلال به دنبال تیمی خواهد بود که ابتدا فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد و همینطور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد تا چالش جدیدی را تجربه کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1494

به "دروازه بان استقلال در آستانه جدایی!، تراکتور مقصد بعدی گلر آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان استقلال در آستانه جدایی!، تراکتور مقصد بعدی گلر آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید