احمدزاده با کدام دلیل به پرسپولیس برگشت؟، زخم کهنه سر باز کرد!

به گزارش وبلاگ مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس قبل از معین شدن وضعیت کادر فنی فصل آینده خود اقدام به جذب فرشاد احمدزاده کرد تا اولین خرید تابستانی این باشگاه با حرف و حدیث و شائبه همراه گردد.

احمدزاده با کدام دلیل به پرسپولیس برگشت؟، زخم کهنه سر باز کرد!

نحوه جدایی احمدزاده از پرسپولیس که در بدترین شرایط ممکن صورت گرفت و دست برانکو را خالی کرد، هنوز از خاطر طرفداران نرفته و بازگشت او زخم کهنه را باز کرد تا موضع گیری علیه این بازیکن از سوی طرفداران شروع گردد.

احمدزاده یک فصل پیش و در شرایطی که پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود نموده بود تصمیم گرفت با رفتن به تیم گمنام اشلانسک لهستان لژیونر شده و سرخ ها را در بدترین شرایط ممکن تنها بگذارد.

احمدزاده عملکرد خوبی در این تیم لهستانی نداشت تا خیلی زود کنار گذاشته گردد و فکر بازگشت به فوتبال ایران را در سر بپروراند.

هافبک کوتاه قامت فوتبال ایران که گفته می شد از دو تیم لیگ رجحان پیشنهاد دارد دوست داشت به پرسپولیس بازگردد. وی که در فصل شانزدهم و هفدهم لیگ برتر با برانکو ایوانکوویچ به قهرمانی رسیده بود در صورت ماندن این مربی هیچ جایی در جمع شاگردانش نداشت. برانکو در لیست خرید خود نام هایی همچون مهدی طارمی، محمد بلبلی، حسین مهربان، علی نعمتی و محمدرضا حسینی را قرار داده بود و با صراحت اعلام داشت هیچ کدام از قدیمی های پرسپولیس را غیر از طارمی نمی خواهد.

احمدزاده که نوع رفتنش از پرسپولیس هم چندان به دل طرفداران این تیم نچسبید در لیست خرید مدیرعامل پرسپولیس نهاده شد. تیمی که هنوز سرمربی خود را انتخاب ننموده است اما با بازیکن پیشین خود قرارداد سه ساله می بندد.

ایرج عرب که دست به هر کاری می زند تا از زیر بار فشار طرفداران خارج گردد تصمیمات عجولانه اش را همچنان دنبال می نماید. او که نمی خواهد زمان را از دست بدهد احمدزاده را در حالی جذب کرد که تکلیف آینده فنی سرخ ها هنوز معین نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 317

به "احمدزاده با کدام دلیل به پرسپولیس برگشت؟، زخم کهنه سر باز کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدزاده با کدام دلیل به پرسپولیس برگشت؟، زخم کهنه سر باز کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید