احتمال عرضه PS5 Pro از طریق سونی

به گزارش وبلاگ مجله پریها، در حالی که سونی همچنان در تلاش است تا کنسول های بازی محبوب پلی استیشن 5 خود را در جهان عرضه کند، به نظر می رسد که این شرکت در حال کار بر روی کنسول دیگری نیز می باشد. یک گزارش تازه نشان می دهد که نمونه اولیه این کنسول در حال حاضر در حال توسعه است و ممکن است PS5 Pro باشد.

احتمال عرضه PS5 Pro از طریق سونی

به گزارش خبرنگاران، نمونه اولیه این کنسول روی جعبه های حمل و نقل کیت های توسعه سونی که در حال ارسال به ایالات متحده بودند، مشاهده شده است. پیش از این شایعه شده بود که این غول فناوری ژاپنی در حال کار بر روی یک کنسول سبک تر می باشد، اما اکنون، به نظر می رسد که یک نسخه بالاتر نیز در حال توسعه است. محموله این برند شامل یک کنسول بازی ویدئویی است. احتمال دارد که این محموله برای یک نمونه اولیه قدیمی باشد.

اما این احتمال نیز وجود دارد که سونی روی یک یک مدل به روز شده PS5 کار کند. کنسول بازی تازه می تواند دارای ارتقاء یا تتازه نظر سخت افزاری باشد؛ بنابراین ممکن است یک مدل باریک با اندازه کوچکتر یا یک نسخه پرو با مشخصات قدرتمندتر باشد. همچنین به احتمال زیاد یک نسخه اسلیم نیز در آینده نزدیک عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه سونی PS4 Pro را با نسل گذشته عرضه کرده بود، تعجب آور نخواهد بود که نمونه اولیه مورد بحث PlayStation 5 Pro باشد. تمام موارد اعلام شده در حال حاضر حدس و گمان هستند. منتظر ارائه اطلاعات بیشتر در این زمینه خواهیم بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2073

به "احتمال عرضه PS5 Pro از طریق سونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال عرضه PS5 Pro از طریق سونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید