رویداد پلی استیشن 5 برای چهارشنبه شب زمان بندی شد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، بالاخره، پس از دو سه ماه شایعه و حدس، قرار است شاهد یک رویداد دیگر مختص نمایش بازی های پلی استیشن 5 باشیم. سونی خبر برگزاری رویداد پلی استیشن 5 را در حالی منتشر می نماید ایکس باکس هفته گذشته قیمت کنسول های نسل بعد خود را رسما گفت. پخش برنامه PlayStation 5 Showcase برای روز چهارشنبه در نظر شده است.

رویداد پلی استیشن 5 برای چهارشنبه شب زمان بندی شد

با این حال، با اینکه چندان هم از اعلام قیمت نهایی پلی استیشن 5 در این رویداد مطمئن نیستیم، ولی با توجه به اینکه زمان زیادی تا ورود پلی استیشن 5 به بازار باقی نمانده و پیش فروش کنسول باید هر چه زودتر شروع گردد، انتظار داریم سونی بالاخره قیمت این کنسول را رسما اعلام کند.

چیزی که از آن مطمئن هستیم، نمایش بازی های پلی استیشن 5 در این مراسم آنلاین است. سونی مشخصا گفته که بازی های ساخته خود یعنی استودیوهای پلی استیشن و بازی های دیگر شرکت ها را در این مراسم به نمایش خواهد گذاشت. چه بازی هایی که هم زمان با پلی استیشن 5 عرضه می شوند و چه بازی هایی که عرضه شان برای آینده ای دورتر برنامه ریزی شده، در این مراسم جای خواهند داشت.

طبق گفته سونی، برنامه نمایش بازی های پلی استیشن 5 حدودا 40 دقیقه خواهد بود.

می توانید چهارشنبه همین هفته ساعت 12:30 شب به وقت ایران (30 دقیقه بامداد پنج شنبه)، برنامه PlayStation 5 Showcase را به وسیله شبکه های مختلف پلی استیشن در توییچ، توییتر و یوتیوب ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1222

به "رویداد پلی استیشن 5 برای چهارشنبه شب زمان بندی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد پلی استیشن 5 برای چهارشنبه شب زمان بندی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید