اجرای برخط نمایش موزیکال نقال شهر ما در منطقه 15 برای نخستین بار در تهران

به گزارش وبلاگ مجله پریها، شهردار ناحیه یک منطقه 15 از اجرای برنامه نمایشی شاد و موزیکال نقال شهر ما با موضوع طرح کاپ (کاهش پسماند) به صورت برخط(آنلاین) برای بچه ها و دانش آموزان منطقه 15 اطلاع داد.

اجرای برخط نمایش موزیکال نقال شهر ما در منطقه 15 برای نخستین بار در تهران

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهدی استرابی با اعلام این خبر گفت: این برنامه با هدف فرهنگسازی تفکیک پسماند، کاهش حجم پسماند و در نهایت توسعه پایدار و حفظ منابع برای بچه ها و نوجوانان به اجرا درمی آید.

به گفته او، نمایش موزیکال نقال شهر ما به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان به صورت زنده ساعت 15 امروز با مشارکت تلویزیون اینترنتی لحظه نگار برای نخستین بار در فضای مجازی میزبان شهروندان است.

استرابی گفت: همچنین با همکاری آموزش و پرورش این نمایش موزیکال به صورت زنده از سامانه شاد برای دانش آموزان منطقه 15 نیز پخش می گردد.

شهردار ناحیه یک منطقه 15 گفت: با کوشش شهرداری تهران طی سالهای گذشته تفکیک پسماند خشک از مبداء به یک فرهنگ تبدیل شد و بیشتر شهروندان با مشارکت در این طرح مدیریت شهری را در ساماندهی زباله های شهر کمک کردند.

این گزارش حاکی است؛ برنامه نمایشی شاد و موزیکال نقال شهر ما از 4 طریق شامل لینک https://lzn.gr/municipality15، صفحه اینستاگرام اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار به آدرس https://instagram.com/environmental-education-tehran?igshid=16ykgnadg4a2d، صفحه اینستاگرام سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به آدرس https://instagram.com/w.m.education?igshid=9u1tz9n4615q و صفحه اینستاگرام اداره کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران، به آدرس https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3ODU0NTA2OTIwMDU2Mzky?igshid=1qf7s9ujsf6sz ساعت 15 امروز به صورت زنده پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1367

به "اجرای برخط نمایش موزیکال نقال شهر ما در منطقه 15 برای نخستین بار در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای برخط نمایش موزیکال نقال شهر ما در منطقه 15 برای نخستین بار در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید