آیفون 12 اس در فصل دوم سال 2021 به جای آیفون XR راهی بازار می گردد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، اینطور که به نظر می رسد، اپل میخواهد در فصل دوم سال 2021، به جای فروش مجبوب ترین گوشی سال 2018 خود یعنی آیفون XR، محصول دیگری را با نام آیفون 12 اس (آیفون 12s) راهی بازار کند.

آیفون 12 اس در فصل دوم سال 2021 به جای آیفون XR راهی بازار می گردد

اخیرا خبری منتشر شد مبنی براینکه اپل میخواهد بعد از معرفی گوشی های سری آیفون 12، فراوری بعضی از گوشی های قدیمی را نظیر آیفون 11 پرو متوقف کند. آیفون XR هم در انتها اولین فصل سال 2021 حداقل در فروشگاه های اپل موجود نخواهد شد و این یعنی کاربران باید این گوشی را از خرده فروشی ها یا به صورت دست دوم خریداری نمایند. اما اینطور که به نظر می رسد اپل جایگزین خوبی برای این گوشی خود آماده نموده و آن را فصل دوم سال بعد راهی بازار خواهد نمود.

به گفته یکی از افشاگران با نام Komiya، اپل آیفون 12 اس را به عنوان جایگزین آیفون XR در نظر دارد. بعد از موفقیت بی نظیر این گوشی در سال گذشته و همچنین آیفون 11 و حتی آیفون SE 2020 در امسال، به نظر می رسد کوپرتینویی ها قصد دارند تمرکز خود را بیشتری روی گوشی های پرچم دار، اما مقرون به صرفه معطوف نمایند. حال نکته جالب اینجاست که اپل در گذشته از چنین پسوندی برای نام گذاری محصولات بالارده خود استفاده می کرد.

با این حال آیفون 12 اس چند ماه بعد از فروش سری آیفون 12 راهی بازار می گردد. طبق آخرین خبرها، نباید انتظار داشته باشیم آیفون های جدید در این ماه عرضه شوند. اینطور که گفته می گردد، اپل میخواهد در ماه اکتبر (10 مهر - 10 آبان) این محصولات را رونمایی کند و در حال حاضر بسیاری از خبرگزاری ها هم روی همین ماه اتفاق نظر دارند.

  • تأخیر در عرضه آیفون 12 احتمالا فروش آن را کاهش می دهد

به گفته Komiya، عرضه آیفون ها در فروشگاه رسمی اپل به صورت زیر خواهد بود:

فصل چهارم سال 2020 - فصل اول سال 2021

  • آیفون SE
  • آیفون XR
  • آیفون 11
  • آیفون 12
  • آیفون 12 پرو

فصل دوم سال 2021 - فصل چهارم سال 2021

  • آیفون SE
  • آیفون 11
  • آیفون 12 اس
  • آیفون 12
  • آیفون 12 پرو

بعضی از شایعات از این موضوع حکایت دارند که آیفون 12 اس در واقع همان آیفون 12 4G است که گفته می گردد فوریه سال 2021 (فصل اول سال بعد) راهی بازار می گردد. اما این تاریخ با آنچه که در رابطه با آیفون 12 اس گفته می گردد مطابقت ندارد. با این حال اگر این فرضیه درست باشد، چون تاریخ معرفی سری آیفون 12 5G با تاخیر روبرو شد، شاید اپل عرضه نسخه 4G آن را به بعد موکول کند.

بر اساس شایعات، آیفون 12 اس احتمالا با قیمت 800 دلار راهی بازار می گردد که خب اصلا ارزان نیست اما با توجه به قیمت پرچم دارها در سال بعد، می توان آن را به نوعی پرچم دار مقرون به صرفه در نظر گرفت. چندی پیش، جان ژانگ، تحلیل گر موسسه تحقیقاتی Rosenblatt Securities، ادعا کرد اپل دو مدل از گوشی های جدید خود را با پشتیبانی از اینترنت 4G راهی بازار می نماید که شباهت زیادی هم بین آن ها و مدل های 5G وجود نخواهد داشت. اما خب صحت گفته های وی هنوز تایید نشده.

در رابطه با آیفون های جدید هم خبرهای زیادی منتشر شده. مثلا تمام مدل های مختلف این سری که از اینترنت 5G پشتیبانی می نمایند به پردازنده قدرتمند A14 نیز مجهز خواهند شد. به علاوه، انتظار می رود شاهد نمایشگر OLED، دو دوربین در مدل های استاندارد و سه دوربین به علاوه سنسور لایدار (LiDAR) در مدل های پرو باشیم. همچنین تنها دو مدل پرو از اینترنت 5G با موج میلی متری پشتیبانی می نمایند.

در حال حاضر شایعات زیادی پیرامون تاریخ عرضه گوشی های آیفون 12 و قابلیت های آن ها وجود دارد که انتظار داریم در هفته های آینده، به صورت صد درصد از صحت آن ها مطمئن شویم.

  • از خانواده آیفون 12 چه می دانیم؟

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1208

به "آیفون 12 اس در فصل دوم سال 2021 به جای آیفون XR راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 12 اس در فصل دوم سال 2021 به جای آیفون XR راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید