آلوس: PSG سال جاری باید طلسم شکنی کند

به گزارش وبلاگ مجله پریها، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند در لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار به موفقیت دست یابد و به مراحل پایانی برسد.

آلوس: PSG سال جاری باید طلسم شکنی کند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن تاکنون در لیگ قهرمانان اروپا نتوانسته از از مرحله یک چهارم نهایی پا را فراتر بگذارد و دذنی آلوس معتقد است این رکورد برای تیمش خوب نیست.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از این هفته شروع می گردد و پاری سن ژرمن باید در اولین دیدار خود در جدالی سخت در آنفیلد برابر لیورپول قرار گیرد. این در حالی است که رداستار بلگراد و ناپولی دیگر تیم های این گروه خواهند بود.

دنی آلوس درباره بازی با لیورپول گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم و خیلی باید مراقب باشیم چون بازی در لیگ قهرمانان همیشه سخت است و حالا که برابر تیمی بزرگ و مدعی مثل لیورپول بازی می کنیم سختی ما بیشتر هم می گردد. ما الان فقط باید به بازیهای گروهی فکر کنیم چون در گروهی بسیار سخت قرار گرفتیم و احتیاج است که نهایت تلاشمان را برای صعود از گروه به کار بگیریم. برای باشگاهی مثل پاری سن ژرمن یا هر تیم دیگری که سرمایه گذاری زیادی روی بازیکنان و کادرفنی می نماید، خوب نیست که تیم در مرحله گروهی حذف گردد. ما تاکنون نتوانسته ایم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یابیم و باید جلوی این اتفاق را بگیریم و باعث تغییر شویم و بتوانیم سال جاری طلسم شکنی کنیم و به مراحل پایانی جام برسیم.

پاری سن ژرمن سال گذشته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست برابر رئال مادرید در هر دو دیدار رفت و برگشت حذف شدند و در نهایت رئال با راهنمایی زین الدین زیدان برای سومین بار پیاپی قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 دی 1397 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 123

به "آلوس: PSG سال جاری باید طلسم شکنی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلوس: PSG سال جاری باید طلسم شکنی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید