11 مقصد از صمیمی ترین شهرهای گردشگری دنیا

به گزارش وبلاگ مجله پریها، هنگام سفر به برخی شهرها به هیچ عنوان احساس غریبی نخواهیم کرد و براحتی می توانیم با مردم آن منطقه ارتباط برقرار کنیم.در واقع این یکی از ویژگی های مثبت جذب توریست است که وجودش باعث شهرت و نبودش باعث بدنامی شود.با خبرنگاران همراه باشید تا با هم صمیمی ترین شهرهای گردشگری دنیا را بشناسیم.

11 مقصد از صمیمی ترین شهرهای گردشگری دنیا

ملبورن، استرالیا

یکی بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی، ملبورن است. مردم ملبورن اغلب و بدون توجه به اینکه مشغول چه کاری هستند، آرام و شادمان بوده و جمعیت چندملیتی ملبورن نیز در صحبت از پیشینه و تجربه هایشان بسیار راحت هستند. مردم این شهر عاشق قهوه بوده و از این رو کافی شاپ ها همیشه پر از مشتری هستند.

نیوکاسل، انگلستان

با اینکه اغلب مردم دنیا انگلیسی ها را به عنوان مردمی سرد و خشک می شناسند، باید گفت که رفتار محبت آمیز در شمال این کشور موج می زند. ممکن است به خاطر لهجه غلیظ مردم این مناطق چیز زیادی از صحبت هایشان دستگیرتان نشود ولی نمی شود خونگرمی و میهمان نوازی شان را نادیده گرفت.

بوینس آیرس، آرژانتین

این شهر را می توان یکی از شادترین و صمیمی ترین شهرهای آمریکای جنوبی دانست. در بوینس آیرس فرهنگ اروپایی به وضوح قابل مشاهده است. بومیان این شهر فضای لازم برای لذت بردن توریست ها را فراهم می آورند. فرقی نمی کند مشغول چه کاری باشید، بوینس آیرس همیشه چیزی برای مسحور کردن شما دارد. کافی است کمی از خودتان بیرون بیایید و به راحتی رابطه دوستی برقرار کنید.

هالیفکس، نوا اسکوشیا، کانادا

کانادایی ها شهرت خوبی در برقراری رابطه دوستی با غریبه ها ندارند اما این ویژگی در ساحل شرقی، جایی که محلی ها از هر فرصتی برای آغاز مکالمه با شما استفاده می کنند، صدق نمی کند. هالیفکس که پیش از این پایتخت آتلانتیک کانادا بوده، یک شهر دیدنی است که می توانید با قدم زدن در آن و بازدید از موزه هایی چون ماری تایم و گالری هنر نوا اسکوشیا تاریخ را به تماشا بنشینید.

در این شهر حتما باید از غذاهای دریایی امتحان کنید. هالیفکس به واسطه پنج دانشگاهی که دارد شهری جوان و زنده محسوب می شود. فرقی نمی کند اهل کجا باشید، هالیفکس به خوبی پذیرای شما خواهد بود.

سیم ریپ، کامبوج

این شهر که خانه معابد معروف انگکور وات است، از نظر تعداد گردشگر چیزی کم ندارد. بیشتر مناطق این شهر محیطی محبت آمیز دارند و گردشگران و محلی ها در کنار هم در بازارها، مغازه ها و جشن ها دیده می شوند. وجود تعداد زیادی رستوران و کافه، این شهر را برای گردشگران محبوب کرده است.

چیانگ مای، تایلند

اگر می خواهید تایلند واقعی را ببینید باید به شهر چیانگ مای که دومین و بزرگترین شهر این کشور است، سفر کنید. چیانگ مای که در شمال سرزمین لبخندها واقع شده، جزء مقاصد مورد علاقه مسافران و گردشگران است. در این شهر می توان هم در مناطق شلوغ و پرازدحام وقت گذراند و هم در مناطق ساکت و جنگل های عجیب و غریب ریلکس کرد.

فلوریدا کیز، فلوریدا

فلوریدا را با آفتاب، سواحل و جزایرش می شناسند. حالا وقتی به جنوب این ایالت و شهر فلوریداکیز سفر می کنیم، گرمی بیشتری را با وجود تفریحاتی چون غواصی در ساحل کی لارگو و خوردن غذای دریایی تازه در بیگ پاین کی احساس خواهیم کرد. فرقی نمی کند کدام جزیره را برای گذراندن وقت انتخاب کنید، محلی ها و مشتری های ثابت کافه ها و رستوران ها براحتی با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.

آکلند، نیوزلند

آکلند که آن را به عنوان یکی از صمیمی ترین شهرهای دنیا می شناسند، پر از مکان های دیدنی و محلی هایی است که علاقه زیادی به نشان دادن آنها به شما دارند. در آکلند می توان محیط زیبا، هوای تازه و اقتصاد در حال رشد را با هم در یک جا مشاهده کرد. اجازه دهید محلی ها مکان های مختلف را به شما نشان دهند و از برقراری رابطه محبت آمیز با آنها نترسید.

گالوی، ایرلند

اگر از اهالی سفر بخواهید که از شهرهای مهمان پذیر و صمیمی برایتان بگویند، حتما نام گالوی را خواهید شنید. خیابان کوئی مکانی بسیار مناسب برای استفاده از کافه ها، رستوران ها و پرسه در کوچه های قدیمی است. با اینکه از نظر ظاهری این شهر شباهت های زیادی به مادرید، موناکو یا لیزبون دارد، براحتی می توان تاثیر محلی های گالوی را در شهر دید.

بارسلونا، اسپانیا

بارسلونا در سال های اخیر بسیار نزد مسافران و گردشگران محبوب شده است. در این شهر می توان انواع رستوران از بسیار ارزان تا خیلی شیک را دید و در آنها از خوراک های مختلف امتحان کرد. این شهر اسپانیا به خاطر تیم فوتبال و سواحلش شهرت بسیاری دارد. کوله پشتی گردها، مسافران و گردشگران خارجی این شهر را به خاطر فرهنگ پر جنب و جوش آن به مادرید ترجیح می دهند.

بوراکی، فیلیپین

فیلیپینی ها از شادترین مردم دنیا هستند و همین ویژگی از آنها انسان هایی صمیمی ساخته است. طبیعت خونسرد، راحت و به دور از هرگونه تفاخر مردم این کشور باعث شده است که هر کس به فیلیپین سفر کند از گرمای مردم آن بگوید. جزیره بوراکای هم از بسیاری از جهات مثل انواع غذاها و سواحل دست نخورده یک مقصد گردشگری مناسب است.

منبع: کجارو / huffingtonpost.com
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 462

به "11 مقصد از صمیمی ترین شهرهای گردشگری دنیا" امتیاز دهید

9 کاربر به "11 مقصد از صمیمی ترین شهرهای گردشگری دنیا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 مقصد از صمیمی ترین شهرهای گردشگری دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید