یک ایرانی مدیر برنامه های گوتسه شد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، زننده گل قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014 از این به بعد با یک مدیر برنامه ایرانی همکاری خواهد کرد.

یک ایرانی مدیر برنامه های گوتسه شد

به گزارش خبرنگاران، ماریو گوتسه که آینده حرفه ای اش در بوروسیا دورتموند در هاله ای از ابهام است، گفت مدیر برنامه های خود را عوض کرده و از این پس با آژانس مدیریت بین المللی فوتبال همکاری و رضا فاضلی به عنوان مدیرنامه های وی فعالیت خواهد کرد. قرارداد این هافبک آلمانی در خاتمه فصل جاری با دورتموند به خاتمه می رسد و گفته می شود این بازیکن قصد ترک آلمان و بازی در لیگی دیگر را دارد.

زننده گل قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014 که پیش از این با مؤسسه ولکر اشتروت اَند اسپورت توتال همکاری می کرد، در گفت وگو با نشریه آلمانی بیلد گفت: پس از بررسی های زیاد و در نظر دریافت تمامی موارد تصمیم گرفتم تغییری در برنامه های ورزش حرفه ای ام به وجود بیاورم.

وی افزود: من عمداً این زمان را برای انجام این کار در نظر گرفتم، چون این دوره ای مهم برای آینده من است و می خواهم زندگی حرفه ای ام را از زندگی خصوصی خود جدا کنم. بی صبرانه منتظر کار با رضا فاضلی و آژانسِ مدیریت بین المللی فوتبال او هستم، کسی که صلاحیت حرفه ای اش مرا متقاعد کرد.

امره جان، نوری شاهین، مهدی ترابی، اشکان دژاگه، کریم انصاری فرد، رضا قوچان نژاد و مسعود شجاعی از جمله بازیکنانی هستند که با رضا فاضلی کار می کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 959

به "یک ایرانی مدیر برنامه های گوتسه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک ایرانی مدیر برنامه های گوتسه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید