یورو 2020، سانتوس: آلمان تیم برتر میدان و پیروزی حقش بود

به گزارش وبلاگ مجله پریها، سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال پس از باخت مردانش برابر آلمان در دور دوم مرحله گروهی یورو 2020 به رجحان حریف اذعان کرد.

یورو 2020، سانتوس: آلمان تیم برتر میدان و پیروزی حقش بود

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال پس از باخت 4 بر 2 امشب (شنبه) تیمش برابر آلمان در شب نهم رقابت های یورو 2020، به خبرنگاران گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و سازماندهی خوبی هم داشتیم. به دنبال حمله و ایجاد ارتباط میان خطوط مان بودیم. از ضدحملات هم به خوبی بهره بردیم چون می دانستیم که آلمان در ضدحملات آسیب پذیر است. با این حال آلمان تیم برتر میدان بود، البته ما هم دست و پا بسته نبودیم. روی یک ضدحمله موقعیتی خوبی داشتیم که اگر آن را به گل تبدیل نموده بودیم شاید جریان بازی به گونه ای دیگر پیش می رفت.

سانتوس اضافه نمود: بین دو نیمه سعی کردیم شرایط را تغییر دهیم اما تا به خودمان آمدیم گل های سوم و چهارم را هم خوردیم. با این اتفاق شیرازه تیم ما از هم پاشید، اگرچه کوشش ما برای جبران گل های خورده ادامه داشت. اختلاف را به دو گل کاهش دادیم و یک توپ مان هم به تیر دروازه خورد. آلمان هم البته موقعیت های داشت. در مجموع من فکر می کنم که پیروزی حق آلمان بود.

پرتغال برای مطمئن شدن از صعود باید بازی آخرش در مرحله گروهی برابر فرانسه را ببرد. سانتوس درباره آزمون سخت شاگردانش که چهارشنبه ساعت 23:30 شروع خواهد شد هم گفت: ما باید خودمان را برای آن بازی آماده کنیم و یکی از مهمترین راه های کسب آمادگی هم فراموش کردن این بازی و قرار دادن تمام تمرکزمان روی آن بازی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1699

به "یورو 2020، سانتوس: آلمان تیم برتر میدان و پیروزی حقش بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، سانتوس: آلمان تیم برتر میدان و پیروزی حقش بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید