لوپتگی: الان زمان مناسبی برای صحبت درباره خداحافظی پیکه نیست

به گزارش وبلاگ مجله پریها، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا با اعلام این که نمی خواهد راجع به خداحافظی پیکه از تیم ملی اسپانیا صحبت کند، صعود به جام جهانی را کار دشواری دانست و پیروزی برابر آلبانی را ارزشمند توصیف کرد.

لوپتگی: الان زمان مناسبی برای صحبت درباره خداحافظی پیکه نیست

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مارکا، اسپانیا شب گذشته (یکشنبه) با رجحان دو بر صفر برابر آلمان توانست سه امتیاز شیرین در انتخابی جام جهانی کسب کند. بعد از این بازی خبر خداحافظی جرارد پیکه از تیم ملی فوتبال اسپانیا باعث این شد که نشست خبری لوپتگی، تحت تاثیر قرار گیرد.

یولن لوپتگی بعد از کسب پیروزی تیمش برابر آلبانی در نشست خبری خود، درباره خداحافظی پیکه از تیم ملی اسپانیا بعد از جام جهانی، گفت : به نظر من الان زمان مناسبی برای صحبت کردن درباره خداحافظی پیکه نیست و از نظر من صحبت های او جدی نیست و باید بگذاریم زمان بگذرد و حاشیه ها کم گردد. من پیکه را می شناسم. او یکی از بازیکنان خوب ماست و در بازی با ایتالیا هم نمایش خوبی داشت و به مانند راموس در خط دفاع توانست فوتبال خوبی را از خود ارائه کند. هیچ چیز دیگری نمی توانم درباره او بگویم. باید بگذاریم زمان بگذرد و بعدا درباره این موضوع صحبت کنیم، ولی آن چیزی که هست و قطعا هم نمی توان آن را انکار کرد این است که پیکه فوتبالیستی است که مسئولیت پذیری بالایی دارد و تمام ما نیز از این موضوع آگاهی داریم.

دو گل از دیگو کاستا و نولیتو باعث شد تا اسپانیا بعد از تساوی برابر تیم ملی فوتبال ایتالیا، سه امتیاز از بازی با آلبانی را کسب کند. سرمربی تیم ملی اسپانیا در ادامه صحبت های خود، در این باره اظهار کرد: بازی در زمین آلبانی به هیچ وجه آسان نیست. فرانسه در این جا مغلوب شد و پرتغال هم خیلی اذیت شد. ما از همان ابتدا فوتبال خوبی را ارائه کردیم و خوش شانس بودیم که در همان اوایل نیمه دوم به گل رسیدیم تا با آرامش بیشتری فوتبال خودمان را ارائه کنیم. درس تاکتیکی قرار نبود از این بازی بگیریم، بلکه مهم این بود که به بازیکنان مان یاری کنیم تا فوتبالشان را به نمایش بگذارند نه چیز بیشتر. صعود به جام جهانی آسان نیست و مستلزم بازی در میدانهای سخت و با حریفان دشواری است که امیدوارم فوتبال اسپانیا قادر به این باشد تا در تمامی بازی ها نمایش خوبی را ارائه کند و به این مهم دست یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 737

به "لوپتگی: الان زمان مناسبی برای صحبت درباره خداحافظی پیکه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوپتگی: الان زمان مناسبی برای صحبت درباره خداحافظی پیکه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید