یورو 2020، اوکراین برنده تقابل جذاب با مقدونیه شمالی شد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، شاگردان آندرِی شوچنکو در دومین ملاقات خود از مرحله گروهی یورو 2020 بر مقدونیه شمالی غلبه کردند.

یورو 2020، اوکراین برنده تقابل جذاب با مقدونیه شمالی شد

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی فوتبال اوکراین و مقدونیه شمالی از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه) در دومین بازی خود از گروه C شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت های اروپا در استادیوم ناسیونالای شهر بخارست به مصاف هم رفتند که این جدال جذاب در نهایت با فزونی 2 بر یک شاگردان آندرِی شوچنکو سرانجام یافت.

اوکراین در نیمه اول این بازی دو بار توسط یارمولنکو در دقیقه 29 و یارمچوک در دقیقه 34 به گل رسید، این در حالی است که گل پاندف برای مقدونیه مردود اعلام شد. نیمه دوم این بازی هم جذاب بود و دو تیم بارها دروازه یکدیگر را تهدید کردند، اما این مقدونیه بود که در دقیقه 57 صاحب یک ضربه پنالتی شد که دروازه بان اوکراین ضربه ازگجان آلیوسکی را مهار کرد، اما او در برگشت همان توپ را گل کرد.

بازی با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان شوچنکو در جریان بود که داور بازی در دقیقه 84 با استفاده از یاری داور ویدئویی (VAR) به دلیل برخورد توپ به دست بازیکن مقدونیه یک ضربه پنالتی به سود اوکراین خاطرنشان کرد که ضربه روسلان مالینوفسکی را استول دیمیترفسکی دروازه بان حریف به شکلی زیبا مهار کرد و تیمش را برای بازگشت به بازی امیدوار نگه داشت. در ادامه هم حملات دو تیم بی نتیجه ماند و بازی با فزونی 2 بر یک شاگردان شوچنکو سرانجام یافت.

با این نتیجه اوکراین سه امتیازی شد و با قرار دریافت در رده سوم جدول نسبت به صعود از گروه C امیدوار ماند. مقدونیه هم با دو شکست متوالی حذفش از دور رقابت ها قطعی شد و بازی سرانجامی اش با هلند تشریفاتی خواهد بود.

فرناندو راپالینی داور آرژانتینی این بازی در این ملاقات به دارکو ولوفسکی (59) و دانیل آوراموفسکی (84) از مقدونیه شمالی و میکولا شاپارنکو(43) کارت زرد نشان داد.

در همین چارچوب امشب دو ملاقات دیگر برگزار می گردد که بر این اساس از ساعت 20:30 امشب در گروه B تیم های دانمارک و بلژیک در استادیوم پارکن شهر کپنهاگ به مصاف هم می فرایند و از ساعت 23:30 هم ملاقات هلند - اتریش از گروه C در استادیوم یوهان کرایف واقع در شهر آمستردام برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1707

به "یورو 2020، اوکراین برنده تقابل جذاب با مقدونیه شمالی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، اوکراین برنده تقابل جذاب با مقدونیه شمالی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید