واکنش پوگبا به احتمال بازگشتش به یوونتوس

به گزارش وبلاگ مجله پریها، هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد به احتمال بازگشتش به جمع راه راه پوشان تورین واکنش نشان داد.

واکنش پوگبا به احتمال بازگشتش به یوونتوس

به گزارش خبرنگاران، پل پوگبا که در رجحان 3 بر 2 شب گذشته (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال فرانسه مقابل بلژیک در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و در استادیوم آلیانتس شهر تورین هم یک بار تیر دروازه شیاطین سرخ را از روی یک ضربه ایستگاهی به لرزه درآورد، پس از این بازی در مواجهه با پرسش خبرنگاران درباره احتمال بازگشتش به یوونتوس گفت: من همواره با هم تیمی های سابقم در یوونتوس در تماس هستم و با آنها صحبت می کنم، از جمله خوان کوادرادو، پائولو دیبالا و ... . حالا من بازیکن منچستریونایتد هستم و هنوز یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارم و بعد از آن خواهیم دید که چه می گردد. می خواهم فصل را به برترین شکل ممکن به خاتمه برسانم و بعد ببینیم چه می گردد.

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ که بین سال های 2012 تا 2016 عضو یوونتوس بود و با بازی های درخشان در این تیم و ثبت 34 گل زده و 40 پاس گل در 178 بازی، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد، در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا هر باری که به تورین می آیی حس خوبی داری؟، گفت: بله، البته که همینطور است.

باشگاه منچستریونایتد اما سخت در پی تمدید قرارداد پوگباست، بازیکنی که این فصل را درخشان شروع نموده و در هشت بازی که برای شیاطین سرخ به میدان رفته، هفت پاس گل برای هم تیمی هایش ساخته است. نشریه انگلیسی اکسپرس پیش از این خبر داده بود، منچستریونایتد خود را آماده ارائه پیشنهادی با دستمزد 400 هزار پوند در هفته به این هافبک فرانسوی می نماید که اگر مورد موافقت پوگبا قرار بگیرد، او به صدر فهرست بازیکنانی خواهد رفت که بیشترین دستمزد دریافتی را در لیگ برتر دارند.

در سوی دیگر گفته می گردد مینو رایولا مدیر برنامه های پل پوگبا در کوشش است تا این هافبک فرانسوی را راهی رئال مادرید کند، هرچند در گذشته احتمال بازگشت این بازیکن 28 ساله به جمع یوونتوسی ها را هم رد ننموده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 1840

به "واکنش پوگبا به احتمال بازگشتش به یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پوگبا به احتمال بازگشتش به یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید