کتاب پروفسور اوکادا ایران شناس شهیر ژاپنی منتشر شد

به گزارش وبلاگ مجله پریها، کتاب کشور سخن، من و ایران نوشته پروفسور امیکو اوکادا ایران شناس شهیر ژاپنی از سوی انتشارات هی بونشا یکی از مجموعه های معتبر انتشاراتی در نوبت اول در 2000 نسخه منتشر شد.

کتاب پروفسور اوکادا ایران شناس شهیر ژاپنی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری ایبنا به نقل از رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ژاپن، وی در سال 1396 با دعوت، زمینه سازی و هماهنگی رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن به منظور سخنرانی، ملاقات با بعضی از شخصیت های ایرانی و همچنین حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب به تهران سفر کرد و پس از بازگشت دریافت ها، خاطرات خود از این سفر و دوره های مختلف حضور در ایران از جمله دوره دانشجویی را در قالب این کتاب با عنوان کشور سخن، من و ایران به رشته تحریر در آورد.

پروفسور اوکادا که فارغ التحصیل دانشگاه تهران است، بیش از 50 سال از عمر خود را در ایران و ژاپن در زمینه ایران شناسی مصروف نموده و ده ها کتاب و مقاله را با عناوین متعدد به چاپ رسانیده است.

رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن علاوه بر زمینه سازی برای سفر پروفسور اوکادا به تهران، بعضی تصاویر و عکس های مورد احتیاج برای کتاب را نیز آماده سازی و در اختیار قرار داده است که در متن کتاب نیز ذکر شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 313

به "کتاب پروفسور اوکادا ایران شناس شهیر ژاپنی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب پروفسور اوکادا ایران شناس شهیر ژاپنی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید