پیروزی قهرمان و نایب قهرمان یورو 2012 در گام نخست

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرنگاران: تیم های ملی اسپانیا و ایتالیا ایستگاه نخست از رقابت های جام کنفدراسیون ها را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

پیروزی قهرمان و نایب قهرمان یورو 2012 در گام نخست

به گزارش خبرنگاران، در دومین شب از رقابت های فوتبال جام کنفدراسیون های 2013 برزیل، شب گذشته 2 دیدار در گروه های اول و دوم برگزار شد که در آنها تیم های ملی اسپانیا و ایتالیا، قهرمان و نایب قهرمان یورو 2012 برابر رقبای خود به رجحان دست پیدا کردند.

در نخستین بازی که در گروه A برگزار شد، تیم ملی ایتالیا در ورزشگاه ماراکانای ریودوژانیرو به مصاف تیم ملی مکزیک، قهرمان آمریکای شمالی رفت و این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. در این بازی نخست آندره آ پیرلو در دقیقه 27 با یک ضربه آزاد زیبا دروازه مکزیک را باز کرد و لاجوردی پوشان را پیش انداخت.

خاویر هرناندس در دقیقه 34 از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند اما در دقیقه 78 ماریو بالوتلی دوباره آتزوری را پیش انداخت تا شاگردان چزاره پراندلی با 3 امتیاز و با تقاضل گل کمتر نسبت به برزیلی که شب گذشته ژاپن رابا نتیجه 3 بر صفر شکست داد، در رده دوم جدول گروه A مسابقات فوتبال جام کنفدراسیون ها قرار بگیرد.

این نخستین بازی رسمی بود که در ورزشگاه ماراکانای ریودوژانیرو پس از مرمت و تجهیز برای میزبانی از بازی های جام کنفدراسیون ها و جام جهانی 2014، برگزار می شد.

در دیگر بازی شب گذشته و در گروه B رقابت ها تیم ملی اسپانیا، قهرمان جام جهانی 2010 و یورو 2012 در ورزشگاه آره نا پرنامبوکوی شهر رسیفه برابر اروگوئه، قهرمان کوپا آمه ریکای سال 2011 به میدان رفت و این دیدار را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به سرانجام رساند.

پدرو رودریگس، مهاجم تیم بارسلونا در دقیقه 20 و روبرتو سولدادو مهاجم والنسیا در دقیقه 32 گل های تیم تحت هدایت ویسنته دل بوسکه را به ثمر رساندند و تنها گل اروگوئه را نیز لوئیز سوارز، مهاجم تیم لیورپول 2 دقیقه به سرانجام بازی زد. اسپانیا با 3 امتیاز این بازی در صدر جدول گروه B رقابت ها قرار گرفت.

جام کنفدراسیون ها امشب با برگزاری یک دیدار پیگیری می شود که در آن تاهیتی، قهرمان منطقه اقیانوسیه ساعت 23:30 در شهر بلو هوریزنته به مصاف نیجریه، قهرمان آخرین دوره از رقابت های جام ملت های آفریقا می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 396

به "پیروزی قهرمان و نایب قهرمان یورو 2012 در گام نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی قهرمان و نایب قهرمان یورو 2012 در گام نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید