پیروزی شاگردان اکبری مقابل مدافع عنوان قهرمانی

به گزارش وبلاگ مجله پریها، خبرنگاران: تیم ملی ب والیبال ایران در دومین ملاقات خود در چهارمین دوره جام کنفدراسیون والیبال آسیا پیروز به شکست چین مدافع عنوان قهرمانی شد.

پیروزی شاگردان اکبری مقابل مدافع عنوان قهرمانی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دومین روز مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا از صبح امروز (سه شنبه) در سالن بالووان شولک شهر آلماتی شروع شد که تیم ملی ب والیبال ایران در به مصاف چین رفت.

ملی پوشان ایران در این ملاقات پیروز به شکست 3 بر صفر تیم ملی والیبال چین شدند تا دومین پیروزی خود را در این رقابت ها کسب نموده باشند. تیم ملی ب ایران در 3 ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 14 و 25 بر 15 به پیروزی رسید تا 3 امتیاز کامل این ملاقات حساس را از آن خود نموده باشد.

عملکرد تیم ملی ب والیبال ایران امروز نسبت به ملاقات نخست و مسابقه با تایلند بسیار متفاوت بود و بازیکنان نمایش بسیار خوبی از یک مسابقه والیبال به نمایش گذاشتند. سرویس های سعید شیرود به ویژه در ست دوم دریافت چین را با مشکل جدی روبرو کرد و در این ست چینی ها با 11 امتیاز اختلاف مغلوب ایران شدند.

پیمان اکبری سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران در ابتدای این ست از ترکیب رضا صفایی، محمد طاهر وادی، سعید شیرود، مصطفی شریفات، علیرضا جدیدی، رحمان داودی و علی حسین (لیبرو) استفاده کرد.

تیم ملی والیبال ایران با این پیروزی و 5 امتیاز در صدر گروه دوم نهاده شد و تایلند با 4 امتیاز رتبه دومی جدول را به خود اختصاص داد. تیم های چین و استرالیا دیگر تیم های گروه ایران نیز صندلی های سوم و چهارم این گروه را در اختیار دارند.

ملاقات 2 تیم ایران و چین پخش مستقیم تلویزیونی داشت و حدود 400 تماشاگر این مسابقه در سالن بالووان شولک شهر آلماتی از نزدیک تماشا کردند. تیم ملی ب والیبال ایران فردا (چهارشنبه) در سومین و آخرین ملاقات دور مقدماتی جام کنفدراسیون آسیا از ساعت 9:30 به وقت تهران به مصاف استرالیا می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 640

به "پیروزی شاگردان اکبری مقابل مدافع عنوان قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی شاگردان اکبری مقابل مدافع عنوان قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید