پریرا بازیکن هفته، یحیی مربی هفته

به گزارش وبلاگ مجله پریها، در هفته آخر لیگ برتر لوسیانو پریرا توانست عنوان برترین بازیکن هفته را به خودش اختصاص دهد. گل محمدی هم به دلیل تداوم پیروزی هایش و برد بزرگ در تبریز مربی هفته شد.

پریرا بازیکن هفته، یحیی مربی هفته

گرچه همه نگاه ها به نتیجه بازی پرسپولیس مقابل پارس جم بود اما نباید غافل شد از کوشش سپاهانی ها که تا آخرین لحظه بازی می کوشیدند با افزایش تعداد گل های زده شانس های خود را برای رسیدن به قهرمانی افزایش دهند. از آن سو پدیده نیز با بازی جسورانه اش در تبریز بار دیگر مهر تایید زد بر شایستگی هایش در فصل جاری پدیده نیز به واقع تیم ارزشمندی بود. استقلال هم که در نیم فصل دوم به واقع بهترین تیم لیگ بود با پیروزی لیگ را تمام کرد و راهی آسیا شد. اتفاق عجیب و غیر منتظره اما در هفته آخر، حضور پریرا در صدر جدول گلزنان بود. شاید همگان تصور می کردند کی روش استنلی آقای گل لیگ برتر شده است اما پریرا با گلزنی در ایستگاه سرانجامی نگذاشت این عنوان به تنهایی در اختیار مهاجم گلزن سپاهان قرار بگیرد. شکست پیکان مقابل مجید جلالی را هم باید از جمله نتایجی محسوب کرد که غیر قابل پیش بینی بود. به هر حال هفته آخر لیگ هجدهم نیز به سرانجام رسید تا فوتبال ایران تجربه دیگری را پشت سربگذارد و آماده تجربه ای تازه تر گردد.

بازیکن هفته: لوسیانوپریرا(فولاد)

-

درفولاد در هم شکسته و پراز و نشیب، این لوسیانو پریرا بود که همیشه وظایفش را به بهترین شکل ممکن در خط حمله اناری پوشان خوزستان انجام داد. پریرا در ایستگاه سرانجامی لیگ نیز 2 گل به ثمر رساند تا علاوه بر جلوگیری از شکست خانگی تیمش مقابل تراکتورسازی، خود نیز در جدول گلزنان لیگ برتر جهش خیره نماینده ای داشته باشد و همراه کی روش استنلی مشترکا عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست آورد. پریرا با این عملکرد بی تردید در لیگ نوزدهم خواستار کم نخواهد داشت.

تیم هفته: پرسپولیس

-

پرسپولیس نه فقط به خاطر کسب پیروزی بیرون خانه در هفته آخر بلکه به دلیل کسب عنوان قهرمانی درلیک هجدهم در این قاب نهاده شد. سرخ ها که هفته ها بود نمی بردند در هفته آخر پیروزی بزرگی را درشهر جم به چنگ آوردند و پیروز شدند با اختلاف امتیازی مطلوب تری بر سکوی نخست لیگ تکیه بزنند. پرسپولیس در شرایطی به این عنوان دست یافت که دو قهرمانی پی در پی را نیز پشت سر خود می دید وتکرار این عنوان برای این تیم سخت می نمود.

مربی هفته: یحیی گل محمدی

-

گل محمدی در مشهد کاری کرد که در طول برگزاری لیگ برتر از سوی هیچ یک از مربیان فعال در مشهد انجام نشده بود. یحیی برای نخستین بار در تاریخ فوتبال مشهد، یکی از نماینده های این استان را به سوی سهمیه آسیایی سوق داد. تنها مسئله ای که سهمیه نیم بند پدیده را تهدید می کند برد داماش در فینال جام حذفی مقابل یکی از دو تیم پرسپولیس یا سپاهان است، که این نتیجه بسیار بعید می کند وباید پدیده را چهارمین تیم راه یافته به آسیا دانست.

ناکام هفته: تراکتورسازی

-

جلو تر از سپیدرود که با شکست مقابل استقلال به لیگ یک رفت که انتظارش را داشتیم، وضعیت تراکتورسازی در لیگ هجدهم بود. تیمی که ایستگاه سرانجامی را هم نتوانست با پیروزی پشست سربگذارد و دستش از رسیدن به سهمیه آسیا کوتاه ماند. تبریزی ها به واقع باید برای فصل آینده فکری اساسی به حال تیم شان نمایند. تراکتور با این هزینه های چند صد میلیاردی می توانست قهرمان لیگ هم باشد اما تغییرات و مدیریت نادرست رتبه ای جز پنجم عاید این تیم نکرد.

تیم منتخب هفته سی ام لیگ برتر3-4-3

دروازه بان: میلاد فراهانی(پدیده)

مدافعان: عزت الله پورقاز(سپاهان)، سید جلال حسینی(پرسپولیس)، عقیل کعبی(صنعت نفت)

هافبک ها:روح الله باقری(استقلال)، مهدی ترابی(پرسپولیس)، سجادآشوری(نساجی)، اشکان دژاگه(تراکتورسازی)

لوسیانو پریرا(فولاد)، کی روش استنلی(سپاهان)، ولادیمیربودیمیر(پرسپولیس)

2

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 3 مهر 1399 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 286

به "پریرا بازیکن هفته، یحیی مربی هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پریرا بازیکن هفته، یحیی مربی هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید