تور ترکیه: پذیرش بورسیه دانشگاه ترکیه از بین دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

به گزارش وبلاگ مجله پریها، دانشگاه جمهوریت سیواس کشور ترکیه در راستای تفاهم نامه منعقده با دانشگاه شهید مدنی آذربایجان دو فقره بورس کوتاه مدت از بین دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد پذیرش می نماید.

تور ترکیه: پذیرش بورسیه دانشگاه ترکیه از بین دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، دانشگاه جمهوریت سیواس کشور ترکیه در راستای تفاهم نامه منعقده با دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در مورد همکاری های علمی تعداد دو فقره بورس کوتاه مدت (75 روزه) از بین دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد پذیرش می نماید.

براین اساس با پرداخت هزینه زندگی در رشته های الهیات (1 نفر) و علوم تربیتی یا تربیت بدنی (1 نفر) در مقطع کارشناسی ارشد ودکتری اختصاص داده است.

آغاز این دوره از ترم بهاره 1401 خواهد بود. دانشجویان متقاضی استفاده از این بورس می توانند درخواست خود را به وسیله استاد راهنمای خود حداکثر تا سرانجام دی ماه 1400 جهت آنالیز و اقدام لازم به مدیر گروه مربوطه تحویل کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: pariha.ir شناسه مطلب: 2053

به "تور ترکیه: پذیرش بورسیه دانشگاه ترکیه از بین دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: پذیرش بورسیه دانشگاه ترکیه از بین دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید